תשמעו אותנו – קמפיינים ישירים למיילים ולווטסאפים של חברי הכנסת

רוצים להגיע ישירות לח"כים? אתר תשמעו אותנו מאפשר ליצור קמפיינים העוקפים את כל החסימות ומאפשרים להעביר לנבחרים בדיוק מה אתם חושבים עליהם - ישירות לתיבת האי-מיילים ולחשבונות הווטסאפ והטוויטר של חברי הכנסת

ישירות לחברי הכנסת - תשמעו אותנו. צילום: יח"צ

התנועה לזכויות דיגיטליות בסיוע איגוד האינטרנט הישראלי השיקו את אתר תשמעו אותנו, המאפשר לארגונים וליחידים ליצור קמפיינים ולקרוא לציבור להשפיע על חברי הכנסת. לאחר שהקמפיין מוקם, כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס אל האתר וללחוץ על התמונה של חבר הכנסת, מה שיקפיץ את הגולש ישירות לווטסאפ, למייל ולטוויטר של חבר הכנסת.

המערכת מתחברת לתיבת המייל הפרטי ולפלטפורמות המסרים השונות, ושולחת מסר ישיר אל חברי הכנסת ועוזריהם. כך, ובניגוד למערכות הפצת מסרים וניהול קמפיינים קיימות, האלגוריתם של תשמעו אותנו מצליח לעקוף את המחסומים שנועדו למנוע קבלת אי-מיילים והודעות מהפצה המונית, וחבר הכנסת מקבל מסר אישי לתיבת המייל ומכשיר הסלולר מכל משתתף בקמפיין.

בתשמעו אותנו מרוכזים כל פרטי הקשר של חברי הכנסת הנוכחיים, כולל מספרי טלפון עדכניים, כתובות אי-מייל וחשבונות טוויטר ופייסבוק. המידע הזה, שעד היום היה שמור ללוביסטים, לקבוצות כוח ולמקורבים, נגיש מעכשיו בפעם הראשונה גם לציבור הרחב. כעת, בעזרת האתר, יוכלו קבוצות הנאבקות על זכויותיהן, ארגונים חברתיים ואזרחים בודדים – להשמיע את קולם ודעתם באופן ישיר, ללא מתווכים ומחסומים, ולהפעיל לחץ ישיר על חברי הכנסת.

"כל מי שאי פעם עבד בלשכה של חבר כנסת או שר יודע, שאין בעיה להשיג בטלפון או במייל כל אחד. הבעיה היא, שמדובר בסוד גלוי. לא לכולם יש את הטלפונים, ואיש לא מעדכן את המיילים. המטרה של תשמעו אותנו היא להסיר את המחסום הזה ולהנגיש את אמצעי ההתקשרות עם חברי הכנסת וגם את המסרים שניתן להעביר", אמר

ניר הירשמן, התנועה לזכויות דיגיטליות. צילום: יח"צ

ניר הירשמן, התנועה לזכויות דיגיטליות. צילום: יח"צ

מי-טל גרייבר שוורץ, סמנכ"לית קשרי קהילה ורגולציה באיגוד האינטרנט הישראלי: "המיזם עושה שימוש באינטרנט להעצמת הדמוקרטיה והעצמת אזרחי ותושבי ישראל, ומאפשר לכל אחד וכל אחת מאיתנו להשמיע את קולו מול חברי הכנסת. הפרויקט, שהנו א-פוליטי, נתמך על ידי איגוד האינטרנט הישראלי כחלק מפעילותו למינוף ותמיכה במיזמים שונים של החברה האזרחית בישראל, השומרים ומעצבים את פני האינטרנט הישראלי, כדמוקרטי ופתוח. כלי הקמפיינים שנוצר בפרויקט ומוגש לציבור, מבטא את מהות רשת האינטרנט באופן שבו היא מאפשרת ליצור יכולת ביטוי גם לאדם הפרטי וגם לארגונים, בצורה ישירה ואפקטיבית מול גורמי ממשל וחברי הכנסת, ללא מחסומים או מתווכים"

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים