מיהן חברות הפינטק שהכי כדאי לעבוד בהן? והפעם: פיי קי

מערכת אנשים ומחשבים בדקה אילו מחברות הפינטק בשוק הישראלי הן הכי ידידותיות לעובדים - ובכל פעם תפרסם את אחת מהן ● והפעם: פיי קי, שמאפשרת לכם לבדוק מה קורה בחשבון הבנק שלכם דרך הרשתות החברתיות

פיי קי

עולם הפינטק הולך וצומח במהירות, ומהווה תחרות ומהצד השני גם סינרגיה לעולם הבנקאות המסורתי. אנשי היי-טק, סטארט-אפיסטים וסטודנטים שזה עתה סיימו את הלימודים עובדים או מבקשים לעבוד בתחום. לכן, מערכת אנשים ומחשבים בדקה מיהן חברות הפינטק שהכי כדאי לעבוד בהן, ומפרסמת בשבועות אלה את החברות השוות ביותר – בכל פעם אחת, ובסופו של הפרויקט את הרשימה המלאה.

בדירוג התייחסנו להיבטים רבים בחברות אלה: חברות גלובליות עם נוכחות משמעותית של לפחות 100 עובדים בסניף הישראלי; טכנולוגיה מתקדמת; איכות המשרדים; רווחה עבור העובדים; מעורבות קהילתית; ועוד. בדקנו את תנאי העבודה הפיזיים, כמה מקום יש לכל עובד; שעות העבודה הממוצעות ליום והאם משולמים שעות נוספות; מיקום העבודה ועד כמה היא מאפשרת עבודה מהבית; תחלופה – האם יש עזיבה גבוהה ותדירה של עובדים; ואופק תעסוקתי על פי המצב הכספי של החברה.

פיי קי

פיי קי (Paykey) נוסדה ב-2015 ופיתחה טכנולוגיה שמאפשרת ללקוחות בנקים להיכנס לחשבונות הבנק שלהם דרך אחת מהרשתות החברתיות, וכך לקבל מידע על חשבונותיהם ולבצע פעולות בנקאיות. לצורך כך, החברה הגיעה להסכמים עם קצת יותר מ-20 בנקים בחו"ל, בהם HSBC הבריטי.

לעובדים יש תנאים פיזיים טובים: פיי קי שוכרת שטחים בקומה ה-61 של מגדל עזריאלי שרונה, במתקן של לאבס – חברה שכמו WeWork, משכירה שטחי משרדים מרוהטים ומצוידים. מהנהלת החברה נמסר שהיא לוקחת בחשבון את רווחת העובדים בבהואה להחליט על שכירת שטחים נוספים.

במשרדים של פיי קי יש חדר אוכל, מטבח וחדר כושר המצויד בציוד מתקדם ביותר, בכדי לשמור על כושרם הפיזי של העובדים. לחברה יש גם הסדר עם מסעדות בסביבה, שמאפשר לעובדים להזמין ארוחות טייק אוויי היישר למשרדיה.

פיי קי לא הסכימה למסור פרטים על השכר או על כל סעיף כספי אחר, כי היא חברה פרטית ולא מחויבת בכך. עם זאת, נמסר ממנה כי "רמת השכר אצלנו לא עולה ולא יורדת מהמקובל בחברות היי-טק מקומיות".

בנוסף, החברה לא מסרה נתונים על התחלופה של העובדים, אולם מסרה שהיא קיימת כפי שהתופעה קיימת בענף כולו. בחברה מדגישים כי לא בוצעו חילופים בהנהלה שלה מאז הקמתה.

לעובדי פיי קי יש אופק תעסוקתי חיובי: החברה עדיין לא רווחית, אך על פי הערכות (כאמור, החברה לא מספקת נתונים), הכנסותיה ב-2019 הסתכמו בכמה מיליוני דולרים טובים, ומה שחשוב הוא שהעלייה בהכנסות נמצאת בגידול מתמיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים