מיקרוסופט משדרגת את פלטפורמת Teams

מיקרוסופט מוסיפה תכונות חדשות לתוכנת Teams שלה כדי לשפר לדבריה את מעורבות המשתתפים, תוך שימוש בבינה מלאכותית

כך נראית תכונת Together החדשה. צילום: מיקרוסופט

על רקע השימוש הרחב בתוכנות הווידיאו, שכנראה עוד יהיו איתנו זמן רב, מיקרוסופט (Microsoft) מוסיפה תכונות חדשות לתוכנת Teams שלה.

מאז פרצה מגיפת הקורונה החברה עובדת על מצב שהיא מכנה Together, שנועד לייצר אוואטר וירטואלי לכל משתתף בשיחה, במטרה לשפר את מעורבותו בשיחה. לצורך כך משתמשת החברה בבינה מלאכותית כדי לשתול את הראש והכתפיים של המשתמש בתוך סביבה אחידה, לצד המשתתפים האחרים ולייצר תחושה שכולם נמצאים באותו חדר.

הסביבה הזאת יכולה להיות חדר פגישות, או בית קפה, או כל סביבה אחרת שמתקיימים בה מפגשי פנים אל פנים. המשתתפים יכולים לבצע פעולות שונות, כמו לנפנף ביד או לטפוח על השכם זה לזה.

התכונה החדשה תהיה זמינה לכל המשתמשים באוגוסט הקרוב, ותושק בתחילה עם סביבה דמוית אודיטוריום, אך בעתיד תוסיף סביבות נוספות.

לצד תכונות ה- Together מוסיפה מיקרוסופט גם את תכונת dynamic view, שנועדה לאפשר למשתתפים לשתף בצורה דינאמית תוכן של משתתפים.

תכונות נוספות הן פילטרים לווידיאו, שמאפשרים להתשמש בהם להתאמת התאורה או המיקוד של התמונה לפני ההצטרפות לשיחה, ותכונה ייחודית שמאפשרת למנהלי השיחה לבדוק בקלות כיצד חשים המשתתפים במהלך השיחה.

"במהלך החודשים האחרונים ערכנו מחקר עם מומחים בתחומי המציאות הווירטואלית, ה-AI והפריון כדי להבין טוב יותר את עתיד העבודה", כתבה החברה. "הממצאים מהבדיקות האלה היו יעילים מאוד והנחו אותו בעיצוב התכונות החדשות. המחקר שלנו הראה, כי רבים מאיתנו חשים פחות מחוברים מאז המעבר לעבודה מרחוק, ולכן אנו רוצים להביא פריטים אנושיים יותר לפגישות מקוונות. אנו גם רוצים להעביר את החוויה אל האפליקציות בהתקנים השונים באמצעות טכנולוגיה כמו AI, ולחסוך זמן ולשפר את התחושה הכללית, שהיא בעלת חשיבות גדולה בזמנים אלה".

בקרוב מתכננת מיקרוסופט גם להרחיב את התמיכה ב-1,000 משתתפים, ואפילו עד 20,000 – אם אנשים רק מצטרפים כדי לצפות בדיון או בפרזנטציה. מאוחר יותר השנה, החברה גם מתכננת להוסיף תמלול לפלטפורמה לצד תרגום בזמן אמת של כותרות משפה לשפה.

גם העוזרת הקולית קורטנה תשולב בפלטפורמת Teams לסלולר, ותאפשר להצטרף לשיחה, לשתף קבצים או לשלוח הודעות צ'ט – הכל בפקודות קוליות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים