תוכן פרסומי
ראשי » בראש הכותרות » ספוטיפיי מתחדש עם תכניות מנוי פרימיום למשפחות ולזוגות
מנסה חבילות זולות. ספוטיפיי

ספוטיפיי מתחדש עם תכניות מנוי פרימיום למשפחות ולזוגות

החברה שעומדת מאחורי שירות הזרמת המוזיקה הכריזה על השקת תכנית ה-Family plan ותכנית פרימיום DUO החדשה בישראל, בעלות נמוכה יותר מזו שהיא גובה בשוק האמריקני

מאת 1 ביולי 2020, 15:35 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

ספוטיפיי, שירות הסטרימינג המוביל בעולם, משיק בישראל שתי תכניות: תכנית ה-Family plan המוכרת והמצליחה שלו, ותכנית פרימיום DUO החדשה, המיועדת לזוגות.

החברה שמאחורי השירות החליטה, עקב היכרותה עם השוק הישראלי, להציע את תכניות המינויים הללו במחירים אשר להגדרתה הם "תחרותיים למדי", והן מושקות בעלות חודשית של 31.90 שקלים לזו המשפחתית, בעוד שה-DUO תעלה 25.90 שקלים. לשם ההשוואה, סיפקה החברה נתונים על עלות המנויים המקבילים בארה"ב, ואלו עומדים על 14.99 דולר (כ-51 שקלים) ו-12.99 דולר (כ-44 ששקלים), בהתאמה.

ספוטיפיי הושקה בארץ במרץ 2018, ומציעה לקהל המקומי תכנים רבים המותאמים אישית לאופי הישראלי, לצד התכנים וההשקות הגלובליים. השירות במתכונתו החינמית כולל פרסומות בין השירים או הטראקים, וכן ניתן להפוך למנויים שלו, ולוותר על "תענוג" הפרסומות.

מוזיקה, פודקאסטים ושאר תופינים לאוזניים

תכנית למשפחות. ספוטיפיי

תכנית למשפחות. ספוטיפיי

לאחרונה יצאה ספוטיפיי עם שני קמפיינים גלובליים, Unlike Any Other ו-Songs of the Summer, שגם הם הותאמו להרגלי ההאזנה של הציבור הישראלי וכללו בין היתר שיתוף פעולה עם אמנים ישראליים, ביניהם, הראל סקעת, רן דנקר ואחרים. החברה מדגישה כי לצד קמפיינים של אודיו, Spotify מציע בארץ פיצ'רים רבים – לדוגמה, ה-Group Session (האזנה משותפת), שהושק לקהל הישראלי בחודש האחרון. בנוסף יכולים המשתמשים גם להאזין בשירות לפודקאסטים שונים מהארץ ומהעולם.

שתי התכניות החדשות למנויים, המושקות היום (ד') בארץ, יאפשרו למשתמשים הישראלים להצטרף לכ-130 מיליון מנויי פרימיום שכבר צורכים את מהתכניות המיוחדות שהשירות מציע. 

מכיוון שעד כה הציעה החברה בארץ רק אופציה למנוי לאדם יחיד – ב-19.90 שקלים לחודש – שתי התכניות שהיא מוסיפה כעת, לדבריה, צפויות לחסוך למשתמשי ספוטיפיי בישראל מאות שקלים בשנה, והחברה מאמינה שהן ייזכו לפופולריות בקרב הקהל המקומי.

מאזינים יחד כמשפחה  

לפי מחקר שערכה ספוטיפיי, 98% מההורים מאזינים למוזיקה יחד כמשפחה ומדי יום כ-58% ממשתמשי ספוטיפיי נהנים מהאזנה משותפת עם הסביבה הקרובה שלהם. לפיכך, איחוד מינויים לכאלו שיאפשרו את ההאזנה לבני זוג או למשפחות – מכל סוג ואופי, כמובן – עשוי בהחלט לתרום לחיסכון בהוצאות. 

התכנית המשפחתית מציעה: עד שישה חשבונות פרימיום עבור משפחה אחת בבית אב; גישה למעלה מ-50 מיליון שירים ו-700,000 פודקאסטים; Family Mix: משפחות מקבלות גישה לפלייליסט שמתעדכן באופן קבוע, וכולל את כל השירים המושמעים ביותר בקרב המשפחה – המיקס המשפחתי כולל פיצ'ר שמראה מי מאזין לכל שיר; בקרת הורים – הורים יוכלו לשלוט בתכני המוזיקה הנגישים לילדיהם ולסנן את התכנים הלא חינוכיים, בהתאם; Family Hub – מרכז בו ניתן לראות את ההגדרות המשפחתיות, להוסיף/ להסיר, חשבונות, חיובים, פרטים אישיים ועוד.

תכנית לזוגות. ספוטיפיי

תכנית לזוגות. ספוטיפיי

תכנית הפרימיום DUO החדשה, אותה ספוטיפיי משיקה במקביל בהשקה גלובלית ב-55 שווקים כולל ישראל, מיועדת לשני אנשים המתגוררים יחדיו, וכוללת שני חשבונות פרימיום. התכנית החדשה תכלול: DUO Mix – פלייליסט שמתעדכן באופן קבוע וכולל את השירים המושמעים ביותר של בעלי המנוי; ממשק קל לניהול חשבונות, הגדרות והתקנת מכשירים ביתיים.

אלכס נורסטרום, סמנכ"ל בספוטיפיי ומנהל שירות הפרימיום בחברה, אמר לרגל ההשקה הגלובלית של תכנית ה-DUO, "אנו גאים להשיק את התכנית הייחודית זו – לראשונה שני אנשים באותו משק בית יוכלו ליהנות ממנוי פרימיום מותאם וזוגי".

אגב, משתמשים שטרם ניסו את שירות הפרימיום של ספוטיפיי זכאים לקבל חודש ניסיון חינם. 

ספוטיפיי מתחדש עם תכניות מנוי פרימיום למשפחות ולזוגות Reviewed by on . ספוטיפיי, שירות הסטרימינג המוביל בעולם, משיק בישראל שתי תכניות: תכנית ה-Family plan המוכרת והמצליחה שלו, ותכנית פרימיום DUO החדשה, המיועדת לזוגות. החברה שמאחורי ספוטיפיי, שירות הסטרימינג המוביל בעולם, משיק בישראל שתי תכניות: תכנית ה-Family plan המוכרת והמצליחה שלו, ותכנית פרימיום DUO החדשה, המיועדת לזוגות. החברה שמאחורי Rating: 0

הגיבו