אקסל סולושנס תשווק את מוצרי BBT.live בישראל

חברת BBT.live מפתחת את הדור הבא של פלטפורמת תמסורת אלחוטית מתקדמת - המבוססת על טכנולוגיית SD-WAN האלחוטית

מכרה מניות למוסדיים. אקסל סולושנס

אקסל סולושנס הפכה למפיצה הבלעדית של מוצרי BBT.live ותשמש כאינטגרטורית וכנציגה של BBT.live בישראל, במקביל להפצה ולוקליזציה של התקנים ניידים ובכלל זה ציוד סלולרי, אינטגרציה של תוכנות ופתרונות ענן, וכן הפצה ואינטגרציה של ציוד רשת כולל.

BBT.live מפתחת את הדור הבא של פלטפורמת תמסורת אלחוטית מתקדמת. פלטפורמת תוכנה זו מבוססת על SD-WAN אלחוטי. החברה הוקמה בשנה שעברה כחברת spin-off חדשה מתוך חברת ביפר, לאחר שבארבע השנים האחרונות היא פיתחה את הפלטפורמה. לאחרונה החברה הפכה לחברה עצמאית, לאחר שהשלימה מהלך של רכישת הניהול בדרך של MBO (ר"ת management buyout) יחד עם קבוצת משקיעים, בראשותו של משה לוינסון, לשעבר סמנכ"ל בכיר ב-Beeper Communication.

לפי ההצהרה לתקשורת, "BBT.live נכנסת לשוק כספקית של פתרונות טכנולוגיה אלחוטית SD-WAN המתקדמת ביותר כיום, אותה היא מפתחת, מעצבת, מהנדסת ומייצרת. הפתרונות הייחודים שלה, המשרתים בסיס לקוחות משמעותי, מבוססים על הטכנולוגיה המוכחת שלה, המוכרת על ידי רשות החדשנות (משרד המדען הראשי) ועל ידי קרן BIRD (מחקר ופיתוח תעשייתי דו-לאומי), תחת שותפות דו-צדדית בין ישראל למחלקה לביטחון פנים בארה"ב.

"שיתוף פעולה זה הינו במסגרת בחינה מתמדת של טכנולוגיות חדשניות של הדור הבא, שעשויות להעשיר את היכולת של לקוחותינו, ולשתף פעולה עם ספקים מובילים כדי לשווק את מוצריהם, את הפתרונות והתוכנות שלהם עבור תעשיית התקשורת העולמית ו-BBT מתאימה לשאיפות שלנו", אמר רונן שור, מנכ"ל אקסל סולושנס.

BBT.live משרתת כל לקוח בכל גודל, בין שירותיה: שידור חדשות, הזרמת אתרים, אכיפת חוק, שירותי בריאות, ביטחון הציבור, יישומים צבאיים ועוד. לקוחותיה כוללים את עיריית תל אביב, סלקום ופיקוד העורף הישראלי.

משה לוינסון, מנכ"ל חברת BBT, אמר כי "אנו שמחים לחשוף את שיתוף הפעולה שלנו עם אקסל ולספק לשוק הישראלי פתרונות מתקדמים, כאשר אקסל תשמש כאינטגרטור מוביל שלנו בפתרון חדשני זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים