WeWork גרסת ירוק זית

צה''ל פתח חלל עבודה צבאי המכונה מתחם Beework ● המתחם, ובו מחשבים צבאיים, פתוח לכלל החיילים ומאפשר להגיע ולעבוד בו לנוחיותם, בתיאום מראש

WeWork גרסת ירוק זית. חלל עבודה צבאי שיתופי. מתחם Beework. צילום: דובר צה"ל

צה"ל פתח, בראשונה, חלל עבודה: מתחם Beework בבצ"פ, בסיס הציוד התקשובי של פיקוד הדרום. המתחם הוא חלל עבודה שיתופי, עם כמה מחשבים צבאיים. הוא כולל גם "משרד מפקד" פרטי, בו מותקנים מחשב צבאי ומסך מולטימדיה ענק, אשר מאפשר קיום פגישות ודיונים מרחוק.

המתחם פתוח לכלל חיילי צה"ל ומאפשר להגיע ולעבוד בו לנוחיותם, בתיאום מראש. המתחם נותן מענה, בין היתר, לאנשי קבע שמשרתים רחוק ממקום מגוריהם, ליחידות שרוצות לקיים מבחנים ממוחשבים, או למי שמשרדו לא פעיל באופן זמני.

חיילים מיחידות צה"ל רבות כבר השתמשו במתחם, ביניהם אנשי יחידות תקשוב שונות, חיילי אוגדת המילואים 252 וכן חיילי חיל החינוך.

חלל עבודה צבאי שיתופי חדש. מתחם Beework. צילום: דובר צה"ל

חלל עבודה צבאי שיתופי חדש. מתחם Beework. צילום: דובר צה"ל

לדברי גיל גרוס עדן, אזרחית עובדת צה"ל, המועסקת באגף התקשוב, בענף מעו"ף שבלוט"ם: "אני גרה בבאר שבע ועובדת בבסיס צריפין. בגלל המרחק בין מקום העבודה לבית, אני נעזרת במתחם ה-Beework  ומגיעה בכל שבוע כמה פעמים לעבוד בו. הוא מאפשר לי סביבת עבודה הכוללת ניהול שיחות וידיאו, טלפון ושליחת מיילים לכלל חילות ויחידות הצבא".

חלל עבודה צבאי שיתופי חדש. מתחם Beework. צילום: דובר צה"ל

חלל עבודה צבאי שיתופי חדש. מתחם Beework. צילום: דובר צה"ל צילום: דובר צה"ל (אילוסטרציה)

לדברי מפקד הבצ"פ, רב סרן מוטי כראדי, "המתחם שהקמנו הוא חדשני וחיוני למשרתים בצבא. אני גר בנתניה, משרת בבאר שבע וחווה על בשרי את עניין המרחק והנסיעות הארוכות לבסיס ובחזרה. לכן, היה לי חשוב שהמתחם יוקם כמה שיותר מהר".

חלל העבודה הצבאי השיתופי החדש. מתחם Beework. צילום: דובר צה"ל

חלל העבודה הצבאי השיתופי החדש. מתחם Beework. צילום: דובר צה"ל

לטובת הקמת המתחם נרכשו מחשבים צבאיים חדשים, ציוד משרדי, דוגמת שולחנות, כיסאות ומסך טלוויזיה. "חודש וחצי מקבלת המשימה, המתחם היה גמור ומוכן", סיכם רס"ן כראדי, "כיום המתחם כולל חמש עמדות עבודה עם מחשב צבאי, מערכת VC, טלוויזיה להקרנת מצגות, ומשרד מפקד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים