לא עוד Spot.IM: החברה משנה שם ל-OpenWeb

החברה הישראלית, שבונה קהילות רשת, ממתגת את עצמה מחדש ומשיקה פתרון שמסייע לשמור על איכות השיח

OpenWeb - השם החדש של Spot.IM

Spot.IM הישראלית, שבונה קהילות רשת, משנה את שמה: החברה תיקרא מעתה OpenWeb – כך היא מסרה היום (ד'). כמו כן, היא הודיעה על פיתוחו של מוצר חדש, שלדבריה יתרום להעלאת איכות השיח באינטרנט.

נדב שובל וישי גרין (שבינתיים עזב אותה) ייסדו את Spot.IM ב-2012. החברה מעסיקה יותר מ-100 עובדים במשרדיה בניו-יורק ובתל אביב, ובין המשקיעים בה ניתן למנות את הקרנות אינסייט פרטנרס, אינדקס ונצ'רס ונורמה השקעות הישראלית. ברשימת לקוחות החברה אפשר למצוא אתרי תוכן מרכזיים, ביניהם האפינגטון פוסט, TechCrunch, מגזין הבידור רולינג סטון ופוקס ניוז. הגולשים באתרים אלה עושים בכל חודש יותר מ-100 מיליון שימושים על הפלטפורמה של Spot.IM. בחברה ציינו כי הנתונים לא נפגעו במשבר הקורונה, על אף "האתגרים הרבים", כלשונם, של התקופה.

ב-OpenWeb אומרים כי "השם החדש מייצג את ההתפתחות של החברה מיצירת מערכת תגובות לעבר פתרון מלא ליצירת שיח איכותי ברשת".

שובל, המשמש כמנכ"ל OpenWeb, ציין כי "Spot.IM התפתחה במהלך השנים וייצרה קהילות מבוזרות ותוססות לצד שיחות איכותיות באתרי ההוצאה לאור הגדולים בעולם. המעבר לשם החדש של החברה משקף את ההתפתחות, שעברה לצד המחויבות שלה להבטחה המקורית של הרשת כפלטפורמה פתוחה".

OpenWeb ממשיכה במשימה שלקחה על עצמה תחת שמה הקודם: להפוך את סביבת הרשת לבטוחה יותר ולאזן את הקולות הקיצוניים, שמקבלים ביטוי נרחב בטוקבקים וברשתות החברתיות. המוצר החדש שלה מאפשר הערכת טיב השיח בקהילות שלהם; תמרוץ תגובות איכותיות באמצעות "נקודות זכות", שאותן הם מקבלים על סמך הערכת קהילת המשתמשים; ומשוב בזמן אמת – שיתוף פעולה של החברה עם גוגל, שבמסגרתו נשלחים למשתמשים פושים בזמן אמת עם הצעה לבחון פוסטים שלהם שעשויים להיחשב "אלימים" או בניגוד להנחיות הקהילה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קובי

    ניסיון נואש לנפח תוסף פלאגין פשוט לאתרים, למושיע עתיד הציביליזציה. לצערם שם חדש לא משנה את המהות...

אירועים קרובים