חשבשבת מסלול: החל מהקיץ – תוכנית האצה לתחום ה-ERP

האקסלרטור של בית התוכנה הוותיק יארך חמישה חודשים וישתתפו בו תשעה סטארט-אפים, שעוסקים בפיתוח טכנולוגיות בתחום ה-ERP לעולמות הפינטק, התעשייה 4.0 או הקמעונאות

המטרה: להאיץ את עולם ה-ERP. אילוסטרציה: BigStock

חשבשבת וויזסופט של בית התוכנה הוותיק חשבשבת תפעיל החל מהקיץ הקרוב ועד לסוף השנה אקסלרטור לתשעה סטארט-אפים בראשית דרכם וחברות טכנולוגיה בתחום ה-ERP – כך הודיעה החברה היום (א').

התוכנית תכלול, בין היתר, מפגשים עם משקיעים רלוונטיים, הכשרות בתחומי הפיתוח, ממשק המשתמש, המכירות ועוד, ומנטורינג של הנהלת חשבשבת, והיא תתקיים במרחב עבודה ייעודי במרכז תל אביב. בחשבשבת אומרים שהם יבחנו ביצוע של פיילוטים של מי ממשתתפי המאיץ עם לקוחות שלה. בתוכנית ישתתף צוות מהמסלול לתואר שני בפקולטה להנדסה, תעשייה וניהול ומערכות מידע בטכניון, שכולל אנשי סגל וכן סטודנטים מחברות בולטות במשק. אלה יסייעו בבחינת הטכנולוגיות והמודלים שיפותחו במסגרת התוכנית וייתנו את המלצותיהם.

המיזמים המשתתפים נדרשים לעסוק בפיתוח טכנולוגיות בתחום ה-ERP לעולמות הפינטק, התעשייה 4.0 או הקמעונאות, עם התמקדות בתחום ניהול המלאי. עליהם לשלב חדשנות טכנולוגית ופנייה לשוק – הישראלי או הבינלאומי. הצוותים יכולים לכלול עד שלושה אנשים, שיתחייבו להגיע לתוכנית לפחות שלושה ימים בשבוע בקביעות, ולהשתתף בהכשרות המקצועיות.

ניתן להגיש מועמדות לאקסלרטור עד ה-9 ביולי בשעה 18:00. מי שיימצאו מתאימים יוזמנו להציג את מיזמיהם בפני ועדת ההיגוי של התוכנית. תשעת המיזמים הנבחרים יוכרזו ב-23 ביולי. סיום התוכנית, כולל דמו דיי, יהיה בחודש דצמבר.

ד"ר אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת וויזסופט, אמר כי "במסגרת התוכנית נכיר, נלווה ונקדם כוחות ומוחות מבטיחים בתחומי התמחותנו. ברצוננו להעניק את הערך המוסף שלנו לחברות בתחילת דרכן, הודות לניסיון וההבנה העמוקים שלנו באתגרים שעימם מתמודדים עשרות אלפי עסקים קטנים ובינוניים. עסקים אלה, המהווים עמוד התווך המרכזי בכלכלה הישראלית והעולמית, זקוקים לפתרונות בתחומי התפעול, הייצור, הלוגיסטיקה והפיננסים, ובסופו של יום, נשאף לחבר בינם לבין הסטארט-אפים הנבחרים לתוכנית. אנחנו מצפים לראות ולפתח רעיונות שיהיו ישימים, יעילים ושעונים על צרכים שעולים מהשטח – מהעסקים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איתן גולדשטיין - GMS-Tech

    אנו חברה המתמחה בכל העולם הלוגיסטי. ברשותנו מערכת WMS שמתממשקת עם כל חברות ה- ERP בארץ, כולל חשבשבת. נשמח לקבל עוד פרטים.

אירועים קרובים