תחום הביו-טק ממשיך לפרוח: קארדיאקסנס גייסה שישה מיליון דולר

החברה השלימה את סבב הגיוס בהשקעה של רבע מיליון דולר שקיבלה ממרחביה אחזקות והשקעות ● המוצר שלה הוא מכשיר לביש דמוי שעון לסריקה של הפרעות בקצב הלב ● הגיוס בוצע לפי שווי חברה של 46 מיליון דולר

השעון של קרדיאקסנס. צילום: יח"צ

חברת הביו-טק קארדיאקסנס הודיעה היום (ב') כי השלימה סבב גיוס בסך של שישה מיליון דולר. אחת המשקיעות בה היא מרחביה אחזקות והשקעות, שהשתתפה בסבב זה ברבע מיליון דולר. מרחביה מחזיקה 5.87% ממניות קארדיאקסנס, וכחלק מהסכם ההשקעה תהיה לה הזכות לרכוש מניות נוספות בהיקף כולל של עד 150 אלף דולר, בהפחתת מחיר ביחס לשווי הגיוס הבא, שצפוי להיות גבוה משמעותית מזה הנוכחי.

קארדיאקסנס הוקמה ב-2009, ותחילה התמקדה בתחומי הספורט ואיכות החיים. ב-2014 היא ביצעה שינוי לעולם הרפואה. כמנכ"ל החברה משמש אלדד שמש.

המוצר של החברה הוא watch Cardiacsense – מכשיר לביש דמוי שעון לסריקה של הפרעות בקצב הלב, כדי לנסות להגיע לזיהוי מוקדם של דום לב ושבץ מוחי. המכשיר מבוסס על טכנולוגיית קריאת אותות (PPG) בשילוב עם חיישן תנועה וטכנולוגיה אופטית ייחודית, עליהם יש לחברה פטנטים. ה- Cardiacsense watch מאפשר מעקב רציף ובלתי מוגבל בזמן אחר הפרעות בקצב הלב, בדגש על פרפור פרוזדוריים ודום לב, ובקארדיאקסנס אומרים כי באמצעות הטכנולוגיה שלה ניתן לנטר את הדופק ברמת דיוק המקבילה לזו של בדיקת אק"ג. בחברה מציינים כי המכשיר יאפשר בעתיד גם ניטור ואבחון של לחץ דם רציף, קצב נשימות, הפרעות שינה ומתח נפשי.

עד כה חתמה קארדיאקסנס על הסכמי הפצה בסך כולל של יותר מ-61 מיליון דולר. מרחביה השקיעה בה במקור, ביוני 2017, חצי מיליון דולר, לפי שווי חברה של שישה מיליון. כעת עומד השווי של קארדיאקסנס על 46 מיליון דולר. מאז השתתפה מרחביה בכל סבבי ההשקעה בחברה, כחלק מאסטרטגיית ההשקעה שלה בתחום הביו-טק, המתבססת בעיקר על איתור חברות בשלב קליני מתקדם, שקרובות לשלב המסחור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים