חיים פינטו מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות של סיסקו ישראל

פינטו שימש בארבע השנים האחרונות כסמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק הפועלים, שם היה חלק מצוות ההקמה של חטיבת החדשנות, ושותף לטרנספורמציה הדיגיטלית שהבנק עבר ולהקמת אפליקציית התשלומים ביט

חיים פינטו, סמנכ"ל הטכנולוגיות של סיסקו ישראל. צילום: אייל תגר

חיים פינטו מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות של סיסקו ישראל – כך מסרה החברה היום (א').

פינטו, בן 49, שימש בארבע השנים האחרונות כסמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק הפועלים. הוא היווה חלק מצוות ההקמה של חטיבת החדשנות בבנק והיה שותף לטרנספורמציה הדיגיטלית שהוא עבר, כולל ההשקה של אפליקציית התשלומים ביט.

לפני כן, פינטו התגורר בניו-יורק במשך 12 שנים ומילא שם תפקידי ניהול טכנולוגיים בכירים, בין השאר בצוות ההקמה של ארגון ה-CTO של בנק ההשקעות מורגן סטנלי בניו-יורק. זו הפעם השנייה שפינטו מגיע לסיסקו: הוא עבד בעבר במשרדי החברה בארצות הברית. הוא בעל תואר בהנדסת תוכנה מהטכניון ומשמש גם כמרצה באקדמיה הישראלית.

"סיסקו בונה את עולם המחר", אמר פינטו בהודעה על מינויו. "היא המנוע שמאפשר להצעיד את החיים שלנו אל העתיד בצורה מהירה ובטוחה. בכוונתי לרתום את הידע והניסיון שצברתי ב-20 השנים האחרונות בארץ ובעולם על מנת לסייע לארגונים להאיץ תהליכי חדשנות ולהיערך לעולם המחר".

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, ציין כי "פינטו יקדם את הממשק שבין סיסקו ללקוחותיה ושותפיה העסקיים בישראל, תוך מתן מענה לאתגרים העסקיים המשתנים, באמצעות הפתרונות הטכנולוגיים של החברה וחיזוק שיתופי הפעולה עם קהילת הסטארט-אפים בארץ. הוא מביא שילוב של הבנה טכנולוגית רחבה ועמוקה, תוך היכרות וניסיון עשיר מהשטח, בארגונים טכנולוגיים בינלאומיים גדולים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שאול גילן

    בן אדם נפלא, בעל ידע טכנולוגי רחב. היהנלינהכבוד לעבוד אתו. אורן - כל הכבוד!

אירועים קרובים