גיוס סיד בסך 1.6 מיליון דולר לסטארט-אפ הישראלי אינפינידום

כספי הגיוס ישמשו את החברה להגדלת המכירות והשיווק ולתכנון המוצר הבא

גיוס סיד לאינפינידום

חברת הסטארט-אפ הישראלית אינפינידום (infiniDome), הפועלת בתחום אבטחת GPS, הודיעה על סגירת סבב גיוס סיד בסך 1.6 מיליון דולר, ופתיחת סבב קדם סדרה A. המשקיעים שהשתתפו בסבב הסיד כוללים את באונדרי הולדינגס (Boundary Holding) מהודו ולוקסמבורג, נקסט גיר ונצ'רס (Next Gear Ventures) מישראל ואסטון פרטנרס (Aston Partners) מניו יורק. כספי הגיוס ישמשו את החברה להגדלת המכירות והשיווק ולתכנון המוצר הבא.

החזון העסקי של אינפינידום הוא להגן על רכב ללא נהג מחובר ומצויד בבינה מלאכותית. החברה מספקת פתרונות סייבר קדמיים, שמגינים על תקשורת אלחוטית מהתקפות שיבוש והתחזות. המוצרים של אינפינידום מגינים מפני התקפות על מערכות מבוססות GPS, שחיוניות לרכב אוטונומי, לרחפנים, לציי רכב מחוברים ולתשתיות קריטיות.

לאחרונה הכריזה החברה על OtoSphere – הפתרון הראשון בעולם לגילוי ומניעה של התקפות סייבר על GPS, שמותאם לרכב מסחרי וצרכני. פתרון זה  אידיאלי להעברת מזומנים, להובלת מטענים יקרים וליישומים של רכב אוטונומי שתלויים ב-GPS למיקום, תזמון וניטור. הפתרון מגן על יישומי ההעברה האלה שמנוטרלים על ידי משבשי GPS זולים שקונים אותם באינטרנט.

"הסגירה של סבב מימון הסיד הזה חשובה להמשך החדירה של אינפינידום לשוקי ה-UAV/UAS, ציי רכב ותשתיות קריטיות", אמר עומר שרר, מנכ"ל אינפינידום. "מכרנו כבר יחידות מרובות בעשרים מדינות, ואנו מתכוונים להגדיל מאוד את בסיס הלקוחות, המפיצים והשותפים האסטרטגיים הכלל עולמי שלנו. כספי הסיד ישמשו להגדלת המכירות והשיווק שלנו ולתכנון המוצר הבא שלנו", הוסיף שרר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אהוד

    יוצא מהכלל ׳לסגור& סבב השקעה בתקופה משוגעת זו של הקורונה בה בעת שחברות הזנק אחרות נסגרות

אירועים קרובים