מיקרוסופט חוסמת את התקנת העדכון החדש ל-Win 10 – בשל בעיות תאימות

החברה הודתה בסוף השבוע, רק באמצעות הוספת הנושא בדף העדכון של המערכת, כי קיימות בעיות בעדכון, שמונעות את התקנתו בשלל מחשבי PC

Windows 10. עדכון צולע

מיקרוסופט (Microsoft) מונעת את התקנת העדכון האחרון שלה ל-Windows 10 במכשירים רבים. בעוד העדכון פורסם רק בשבוע שעבר, החברה הודתה בסוף השבוע, רק באמצעות הוספת הנושא בדף העדכון של המערכת, כי קיימות בעיות בעדכון, שמונעות את התקנתו בשלל מחשבי PC.

ענקית התוכנה מונה 10 בעיות שהיא בודקת כעת. תשע מתוכן יוצרות בעיות תאימות ולכן עוצרות את פעולת העדכון באמצעות מנוע העדכון של Windows. בעיה נוספת כרוכה בשגיאות לא צפויות או באתחולים במכשירי always-on ו-always-connected ומשפיעה על מכשירים שונים, כמו דגמי Surface Pro 7 או Surface Laptop 3 של החברה.

מי שמנסים לחפש את העדכון האחרון ולא מוצאים אותו – סביר שהעדכון חסום בשל  חוסר תאימות עם מכשירם. בנוסף, החברה הוסיפה בסוף השבוע אזהרה בדף העדכון על התקנים ומכשירים שהעדכון עדיין לא מתאים להם, ומציינת: "עדכון מאי 2020 של Windows 10 כבר מגיע. אנו מציעים עדכון זה להתקנים תואמים, אבל מכשירך עדיין אינו מוכן עבורו. כשיהיה מוכן – תוכל לראות את העדכון הזמין בדף זה. אינך צריך לעשות דבר".

לפי הדיווחיים, העדכון האחרון חסום גם למערכות עם אפליקציות ומשחקים שמשתמשים ב-GameInput Redistributable. החברה לא פירטה אילו אפליקציות ומשחקים משתמשים בתכונה הזאת, אבל ציינה, כי "נמצא שמשחקים ואפליקציות המושפעים מכך עלולים להפסיק להגיב לעכבר בעדכון מאי 2020".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים