גיוס של שמונה מיליון דולר לפורסייט

פורסייט השלימה גיוס הון  בסך כולל של  שמונה מיליון דולר מקבוצת משקיעים בארה"ב ● ההשקעה מגיעה לאחר שבשבוע שעבר הצטרפה החברה לקונסורציום עולמי מוביל לפיתוח כלי רכב אוטונומיים

פורסייט

חברת פורסייט, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, השלימה סבב נוסף של גיוס הון בסך כולל של שמונה מיליון דולר, שישמש לה להמשך עבודות הפיתוח ולהעמקת החדירה בשוקי העולם. הכסף גויס מקבוצת משקיעים אמריקנים, כשבראשם קרן הון הסיכון האמריקנית Ionic Ventures. עד כה גייסה החברה גייסה 63 מיליון דולר.

פורסייט הוקמה בשנת 2015 ומוצר הדגל שלה היא מערכת ה-QuadSight, פתרון ראייה ממוחשבת מולטי-ספקטרלי, אשר מבוסס על שתי מצלמות אור יום סטריאוסקופיות ושתי מצלמות אינפרה-אדומות תרמיות בעלות גל ארוך. המערכת מיועדת לשמש כמערכת הראייה המרכזית של רכבים אוטונומיים וחצי-אוטונומיים, והיא מסוגלת לגלות כל סוג של מכשול ולאפשר נהיגה בטוחה ללא הפרעה לאורך כל שעות היממה, גם בתנאי תאורה ומזג אוויר קשים.

כיום, אב טיפוס של מערכת ה-QuadSight של פורסייט נמכר ומוטמע אצל כמה יצרנים מובילים בתעשיית הרכב בעולם. החברה מרחיבה את פעילותה העסקית באופן מתמיד ומרחיבה את קשריה העסקיים עם גופים מובילים בתעשיית הרכב על מנת לאפשר הטמעה רחבה של המערכת.

גיוס ההון הנוכחי שביצעה פורסייט מגיע לאחר שבשבוע שעבר הודיעה החברה על הצטרפותה לקונסורציום AWARD (All Weather Autonomous Real logistics operations and Demonstrations). מדובר בקונסורציום השואף לפתח ולהפעיל כלי רכב אוטונומיים בטוחים בתנאי מזג אוויר ובתנאי שימוש קשים, בתרחישים שונים, כאשר תפקידה של פורסייט יהיה לספק את מערכת הראייה הממוחשבת לרכבים.

חיים סיבוני, מנכ"ל חברת פורסייט: "אנו עדים לדרישה עולמית ברורה וגוברת לטכנולוגיה שלנו, וההשקעה הנוכחית בהחלט מסמנת לנו שאנו בכיוון הנכון. הפעולות שאנו עושים ממצבות אותנו בקדמת הבמה של פתרונות הראייה לרכבי העתיד האוטונומיים, ואנו זוכים להכרה בכך גם מצד השותפים שלנו, יצרני הרכב בעולם וספקי הטכנולוגיה לתעשיית הרכב".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים