סיסקו תרכוש חברת ניטור רשת בכמיליארד דולר

תאוזנד-אייז (ThousandEyes) מתארת את עצמה כ''גוגל מאפס לאינטרנט" * היא מסייעת לצוותי IT לראות מה מאיץ או מאט את הנתיבים שאתרי האינטרנט, היישומים והשירותים משתמשים בהם בדרכם למשתמשי הקצה שלהם

סיסקו רוכשת את תאוזנד אייז - חברה לניטור רשת.

סיסקו מתכוונת לרכוש את חברת ניטור הרשת תאוזנד-אייז (ThousandEyes), כך היא מסרה בסוף השבוע. על פי סוכנות הידיעות בלומברג, תג המחיר יהיה כמעט מיליארד דולר.

עילת הרכישה את החברה מעמק הסיליקון, הפועלת לאספקת נראות לאפליקציות ולניטור, ציינו אנליסטים, היא חלק מהמגמה של סיסקו להפוך מענקית תקשורת לספקית IT מבוססת תוכנה.

"החלטנו להפוך לחלק מסיסקו כיוון שראינו את הפוטנציאל לעשות הרבה יותר, הרבה יותר מהר, וליצור באמת תשתית לאלפי עיניים (משחק מילים עם שם החברה, י.ה.)", אמר מוהיט לאד, מנכ"ל הנרכשת בפוסט. "זו ללא ספק תוצאה נהדרת עבור עובדי החברה והמשקיעים, אבל גם תוצאה נהדרת עבור הלקוחות שלנו".

הנרכשת מונה 400 עובדים, ופיתחה תוכנה המספקת תובנות המניעות לפעולה, כדי לסייע לארגונים לשפר את החוויה הדיגיטלית שלהם, במיוחד כאשר יישומים ועומסי עבודה עוברים לסביבות ענן. הטכנולוגיה של החברה מעניקה לארגונים נראות וניטור טובים יותר לרוחב התשתיות שלהם כדי לזהות תקלות או צווארי בקבוק ברשת. החברה תיארה את עצמה כ"גוגל מאפס לאינטרנט". היא נועדה לעזור לצוותי IT לראות מה מאיץ או מאט את הנתיבים שאתרי האינטרנט, היישומים והשירותים משתמשים בהם בדרכם למשתמשי הקצה שלהם. כך, הם יכולים לטפל בבעיה לפני שהיא משפיעה על הלקוחות שלהם. בעבר אמר מנכ"ל החברה, כי "אנו מסייעים לצוותי IT 'לראות' מה המצב באינטרנט ובענן, ואז לזהות את הבעיה באופן מידי. כך, צוותי המחשוב הארגוניים ישקיעו את זמנם כדי לתקן את הבעיה, במקום לבזבז זמן בניסיון למצוא מה לא בסדר". עם לקוחותיה נמנים סלאק, ליפט, US Bank, אי-ביי, בוקס, ומאסטרקארד.

סיסקו נמצאת בשלוש השנים האחרונות בתהליך של שינוי עסקי, שבמסגרתו היא מתרחקת מעולם החומרה ומתמקדת בהרחבת עסקי התוכנה והשירותים שלה. אנליסטים ציינו, כי הרכישה של ThousandEyes תשלים רכישה קודמת שלה, של אפ-דיינמיקס (AppDynmics).

בינואר 2017 רכשה סיסקו את חברת התוכנה אפ-דיינמיקס תמורת 3.7 מיליארד דולרים. "רכישת החברה מתאימה במדויק לכיוון שאליו צועדת סיסקו בטווח הרחוק ולמעבר שלה לכיוון עולם התוכנה", אמר אז רוב סלבאגנו, סגן נשיא לפיתוח תאגידי בסיסקו. אפ-דיינמיקס פיתחה תוכנה שמנהלת אפליקציות ומנתחת את השימוש בהן והיו לה כ-2,000 לקוחות ארגוניים, בהם סיסקו עצמה, כמו גם נאסדא"ק ונייק. היא השתלבה בחטיבת האינטרנט של הדברים והאפליקציות של סיסקו, החטיבה שבה שולבה ג'ספר – הרכישה הגדולה הקודמת של ענקית הרשתות.

"הנרכשת מספקת בינה אינטרנטית בקנה מידה ודיוק שמעולם לא נראו לפני כן. בתקופה שבה מפגשים מתקיימים ומסמכים משותפים דרך יישומים מחוברים – הצורך בטכנולוגיה שלה מעולם לא היה כה גבוה", אמר טוד נייטינגייל, סגן בכיר, נשיא ומנכ"ל עסקי הרישות והענן של סיסקו. אנליסטים ציינו, כי עסקים אלה מהווים כ-34 מיליארד דולרים מכלל עסקי החברה. הנרכשת החדשה תצורף לחטיבה חדשה שקמה בסיסקו, של שירותי רישות.

לאד, מייסד משותף של הנרכשת, ימשיך בתפקידו בסיסקו כמנהל עסקי תאוזנד-אייז. ריקרדו ריברה, שותפו להקמה ו-CTO של נרכשת, יוביל את חזון המוצר ואסטרטגיית החדשנות שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים