"ארגונים נדרשים למערכת אחסון חדשה שעונה לאתגרי עידן המידע"

"זאת, כי הטרנספורמציה הדיגיטלית אותה ארגונים עוברים מלווה בטיפול בכמויות נתונים רחבות היקף, לצד הצורך בביצועים גבוהים וזמני תגובה קצרים", אמר נדב מדר, מנהל תחום אחסון ב-דל טכנולוגיות ישראל

נדב מדר, מנהל תחום אחסון ב-דל טכנולוגיות ישראל.

"הצרכים הארגוניים בעולם האחסון השתנו. הטרנספורמציה הדיגיטלית אותה ארגונים עוברים מלווה בטיפול בכמויות נתונים רחבות היקף, לצד הצורך בביצועים גבוהים וזמני תגובה קצרים. לכן, ארגונים נדרשים למערכת אחסון חדשה שעונה לאתגרי עידן המידע", כך אמר נדב מדר, מנהל תחום אחסון ב-דל טכנולוגיות ישראל.

מדר דיבר באירוע ההשקה הווירטואלי של פתרון האחסון החדש PowerStore מבית דל טכנולוגיות. האירוע, שהתקיים היום (ב'), נערך בהפקת אנשים ומחשבים והנחה אותו דרור גלוברמן, עיתונאי טכנולוגיות ומגיש נקסט בערוץ 12.

"בתקופה הנוכחית", אמר מדר, "ארגונים רבים עורכים את השינוי הדיגיטלי הנדרש. הם מחצינים שירותים לדיגיטל, מה שמצריך הגדלת יכולות בדטה סנטר. המערכת החדשה, שהושקה בעולם באחרונה ומושקת בישראל היום, מאפשרת יכולות טכנולוגיות מתקדמות לעידן הדיגיטל. היא מאיצה את הטרנספורמציה בדטה סנטר ומאפשרת לארגונים לפתח את התשתית שלהם, בהתאם לצרכים עסקיים משתנים. פלטפורמת האחסון שפיתחנו מנטרלת את המכשולים המוכרים לארגונים בדרך לטרנספורמציה דיגיטלית מלאה".

מאבק בלתי פוסק בין שני צרכים סותרים

הוא הוסיף כי "המכשול העיקרי עמו מתמודדים ארגונים במעבר לטרנספורמציה דיגיטלית מלאה הוא המאבק הבלתי פוסק בין שני צרכים סותרים: הצורך לתמוך בעומסי העבודה ההולכים ותופחים – מיישומי IT מסורתיים ועד אנליטיקה מתקדמת, והצורך להתאים את עצמם לאילוצים התקציביים ולמורכבות הרבה בתשתית ה-IT הקיימת שלהם".

מדר ציין ש-"המערכת נבנתה על ארכיטקטורה מבוססת קונטיינרים ומיקרו-שירותים, מה שמעניק גמישות בפיתוח הנוכחי ובפיתוח מוצרים עתידיים סביבה, כמו גם יכולת ניידות מרבית של תכונות ומאפיינים, לצד סטנדרטיזציה. היא יכולה להגיע בתצורה שכוללת Hypervisor מובנה מראש, כך שמנהלי מערכות יכולים לפרוס אפליקציות ישירות לתוך מערך האחסון, ללא צורך בשרתים ובתשתיות תקשורת נוספות, וכך לקבל גמישות רבה יותר. בנוסף, ארגונים יכולים לבצע אוטומציה לתהליכי הגירה למערכת החדשה ולעשות זאת בכמה הקלקות בודדות. זאת, לצד אינטגרציה לענן מובנית בתוך המערכת, המאפשרת יכולת עבודה בסביבה מרובת עננים".

צילום ועריכת וידיאו: אורי אלון

על פי מדר, "טכנולוגיות לימוד המכונה והבינה המלאכותית המוטמעות במערכת לומדות את דרך עבודתה באופן שוטף ובמידת הצורך מבצעות שינויים כגון ניוד משאבים במערכת, כדי לאזן עומסים ולמנוע צווארי בקבוק בתוכה. יישום טכנולוגיות אלה ב-PowerStore מאפשר להוריד את תקורות הניהול ולמעשה להעניק למערכת יכולות לטפל באופן אוטומטי בחלק ממשימות הניהול היומיומיות הקיימות בה. כמו כן, יש למערכת יכולות אוטומציה מובנות, שעוזרות בהפצה מהירה יותר של יישומים ושירותים, תוך הפחתה של עד 99% מהאינטראקציות הדרושות לניהולן".

הוא הוסיף כי "המערכת תוכננה כדי לספק ביצועים גבוהים ללא פשרות. אם לדייק, הפתרון מהיר פי שבעה עם זמני תגובה קצרים פי שלושה לעומת מערכי האחסון הקודמים של החברה, מה שמאפשר לארגונים להאיץ את הגישה לנתונים ואת ביצועי היישומים שלהם, ולמעשה מאפשר להם לקבל החלטות מושכלות בזמן אמת. בנוסף, היא מביאה לפישוט המורכבות של תשתית ה-IT הארגונית, כי היא תומכת במגוון רחב של עומסי עבודה, מסורתיים ומודרניים, עם ארכיטקטורות Scale up ו-Scale out, וכלי אוטומציה מגוונים".

עוד ציין מדר ש-"יחד עם PowerStore הכרזנו על תכנית Any Time Upgrade, המאפשרת לארגונים לרכוש פתרון שמתאים לצרכים הנוכחיים שלהם ולשדרג בעתיד למערכת חזקה יותר או חדישה יותר, לפי הצורך – ללא עלות נוספת. לצד ההיבטים התפעוליים הפשוטים בשדרוג, התכנית מפשטת את ההיבט המסחרי-כלכלי, שבא לידי ביטוי כשמשדרגים מערכת אחסון ונדרש להכין ולאשר תקציבים בפרקי זמן קצרים".

לסיכום הוא אמר כי "ההכרזה על מערכת האחסון החדשה גדולה ומשמעותית אף יותר מההכרזה על סימטריקס לפני שני עשורים. המערכת מתאימה לארגונים קטנים כגדולים, בגלל הגמישות של הארכיטקטורה. לנו המערכת מסבה גאווה, בשל היותה פיתוח כחול לבן: מרכז הפיתוח של החברה בישראל לקח חלק משמעותי בפרויקט, עם צוותים מבוזרים באתרי החברה בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים