משעות הצהרים: תקלה עולמית בזום

משתמשים בשירות לא יכולים להשתמש בשירותי הווידיאו והאודיו של התוכנה הפופולרית ● התקלה משפיעה בעיקר על ארצות הברית ובריטניה, אך גם על ישראל ומדינות נוספות ● זום: "הבעיה בטיפול"

מצטיינת. Zoom, איך לא?

תקלה בזום: משתמשים ממדינות שונות, כולל ישראל, דיווחו היום (א') כי הם לא יכולים להשתמש בשירות הווידיאו סטרימינג, שצבר פופולריות מאז פרוץ משבר הקורונה, וכי הם חווים בעיות בשימוש בפונקציות הווידיאו והאודיו של השירות. בזום אישרו את הדברים ומסרו כי הם פועלים לתיקון התקלה.

בדיילי מירור הבריטי דווח כי התקלה החלה ב-09:30 (שעון בריטניה, 11:30 שעון ישראל) ולפי אתר Down detector, שמדווח על אתרים ואפליקציות שחווים תקלות בגישה, היא משפיעה בעיקר על החוף המזרחי של ארצות הברית, בריטניה, צרפת ומדינות השפלה באירופה. עם זאת, סובלים ממנה גם במדינות אחרות באירופה, בישראל, ובחלקים בדרום אמריקה ובצפון הודו.

זום חוותה קפיצה בפופולריות וכתוצאה מכך בשווי השוק שלה מאז תחילת משבר הקורונה, לאחר שהסגר ברחבי העולם כפה על ארגונים, תלמידים ועובדי הוראה, וכן על משתמשים פרטיים, לקיים פגישות ופעילויות בווידיאו קונפרנס.

מזום נמסר כי "הבעיה בטיפול. אנחנו ממליצים לבקר בדף 'סטטוס השירות הרשמי' של זום, ושם להתעדכן במצב. גלילה למטה בדף מציגה את המידע העדכני ביותר, והוא מתעדכן בכל חצי שעה לערך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים