כל עובדי פרטנר יחזרו מחל"ת ועובדי המטה יעבדו יום בשבוע מהבית

בתום מו"מ בין ההסתדרות, ועד עובדי פרטנר והנהלת החברה, הוחלט על החזרת כל העובדים שהוצאו לחל"ת ב-19 במאי ● עובדי מטה יעבדו יום בשבוע מהבית, והעבודה מהבית תורחב גם לעובדי מוקדי שירות ● תקציב הנופש יועבר לטובת מענק לעובדים שהוצאו לחל"ת ● ההנהלה לא תבצע פיטורי צמצום או התייעלות עד סוף השנה לפחות.

פרטנר

בתום מו"מ שהתקיים בשבועות האחרונים בין ההסתדרות, ועד עובדי פרטנר והנהלת החברה, הוסכם כי החברה תחזיר את כל עובדיה שהוצאו לחל"ת בחודש מרץ ואפריל, עד ליום ג' 19.5.2020.

בנוסף, ובאופן תקדימי בענף התקשורת, תחל פרטנר בפיילוט מיוחד, שלפיו כל עובדי מטה החברה יעבדו מביתם ביום קבוע בשבוע. במקביל תורחב העבודה מהבית כך שגם עובדי מוקדי השירות, שישובצו למשמרות ערב בימי חול ולמשמרות סופ"ש, יבצעו אותן מביתם. המהלך, שנולד נוכח התפוקות המשמעותיות והתוצאות המוצלחות של עובדי החברה בתקופה האחרונה, יוגדר בשלב זה כפיילוט שיימשך כמה חודשים.

בנוסף, על רקע השלכות משבר הקורונה הסכימה נציגות העובדים שלא לקיים השנה את נופש החברה, ומתוך התקציב שהוקצה לנופש השנה יוקצו מיליון שקלים לטובת מענק שיחולק לעובדים שהוצאו לחל"ת.

כמחווה של סולידרית וערבות הדדית בין עובדי החברה, סוכם גם על הקמת קרן סיוע של תרומת ימי חופשה. במסגרת זאת עובדים יוכלו לוותר על מימון החברה לימי חופש מסוימים שנקבעו בהסכם, וזאת לטובת עובדים אחרים שניצלו את מלוא מכסת ימי החופשה שלהם. כמו כן, סוכם כי עובדי החברה ינצלו עד סוף השנה את מלוא יתרת ימי החופשה שלהם לשנת 2020.

לצד אלה, התחייבה הנהלת החברה שלא לנקוט במהלך של פיטורי צמצום או התייעלות עד סוף השנה לפחות.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, אמר, כי "החדשנות שמאפיינת את פרטנר באה עכשיו לביטוי גם בדרך הניהול החדשה שבחרנו בזכות התוצאות המוצלחות שהניבה העבודה מהבית, שלאחרונה נכפתה עלינו, ועכשיו אנו עושים אותה מבחירה".

קרן אופק, יו"ר ועד פרטנר,  אמרה: ״כשבחוץ משבר כלכלי חסר תקדים, הצלחנו לשמור על הבית ועל הביטחון התעסוקתי של כל עובדי פרטנר, ואני בטוחה ומאמינה שנוכל בכוחות משותפים לצאת מהמשבר אל עבר עתיד טוב ובטוח יותר. נגיף הקורונה אילץ אותנו לחשוב מחוץ לקופסה ולהתאים מחדש את סביבת העבודה כך שתהיה נגישה וידידותית יותר לעובד, מבלי לפגוע כמובן בפן המקצועי. אין לי ספק כי אותו שינוי יחולל מהפכה של ממש בשוק העבודה ויגרום לחברות רבות במשק לצעוד בעקבותינו והכל לטובת העובדים״.

ארנון בר-דוד, יו"ר ההסתדרות, מסר, כי: "ההסתדרות ופרטנר מוכיחות פעם נוספת כי יחסי עבודה קיבוציים טובים יכולים להביא לשיח ולשיתוף פעולה שמולידים התנהלות אחראית. הקורונה הציבה בפני החברה הישראלית ומקומות העבודה משבר שהם מעולם לא נתקלו בו, אך דווקא מתוך הבנה כי ממצב זה אפשר רק לצמוח, נחתם הסכם שמתמודד בצורה יצירתית וחכמה עם הסיטואציה שנכפתה על כולנו".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים