נשים ומחשבים: נטליה רחמני, תטה ריי

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: נטליה רחמני, מנהלת בדיקות תוכנה בתטה ריי

נטליה רחמני, מנהלת בדיקות תוכנה בתטה ריי. צילום: יח"צ

שם ותפקיד: נטליה רחמני, מנהלת בדיקות תוכנה בתטה ריי.

ותק בתפקיד: 16 שנים. אני חיה בעולם בדיקות התוכנה מעל 16 שנים ואני נושמת כל רגע של העולם האיכות.  לאורך שנות הקריירה רכשתי ניסיון רב בניהול צוותים, עבודה שוטפת עם גופים שונים בפרויקטים שונים, הקמת צוותים חדשים, הקמת מתודולוגיות בדיקות בסטנדרט הכי גבוה של איכות עבור כל מוצרי החברה. בשנים אחרונות רכשתי ניסיון רב במגוון תחומים: ביטחוני, רפואי ופיננסי. בכל אחד מהתחומים יש אתגר מקצועי עצום ונדרש לעמוד בסטנדרט הכי גבוהה של איכות המוצר.

תפקידים קודמים: ניהול בדיקות תוכנה בחברות שונות, בהן Mprest, אלגוטק מערכות ואומניסיס.

השכלה / שירות צבאי: בוגרת טכנולוגיה דנטלית – מכללת הדסה ירושלים. קורסים שונים בניהול, בדיקות תוכנה ואוטומציה.

משפחה: נשואה לאסף, רואה חשבון וכלכלן, ואמא לשניים – איתן (בן 7) וסופיה (בת 4).

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

הגעתי לתחום טכנולוגיה לגמרי במקרה. חברה טובה המליצה לי ללמוד קורס QA כי הרגישה שיש לי יכולות טכנולוגיות טובות. ומשם הכל התפתח…

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

רוב הקריירה הייתי חלק מתחום ביטחוני, שמטבע הדברים מאופיין כתחרותיות ונחשב  "גברי" יותר. בשנים האחרונות קיים שינוי גם בתחום הזה, וניתן לראות שיותר ויותר נשים משתלבות בתעשייה. כדי להצליח בתחומים כל כך תחרותיים עלייך להוכיח את מקומך ואת מעמדך המקצועי באמצעות עבודה קשה.

עם זאת, כתפיסת העולם שלי. המילה "אפליה" פחות קיימת. אני חושבת שרק אנחנו יוצרים את העולם שאנחנו רוצים להיות בו ורק אנחנו "מציירים את התמונה של המציאות שלנו". זאת אומרת, גם בתור אישה בתחומים תחרותיים – כל עוד אני מוכיחה את היכולות שלי יתייחסו אלי לפי היכולות שלי ולא לפי המגדר.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לא חוויתי אפליה על רקע היותי אישה. אני בטוחה במקצועיות שלי בתפקיד ובהישגים שאני מביאה ומאמינה שאחרים שופטים אותי על פי היכולות שלי ולא על פי פרמטרים שלא רלוונטיים לביצוע התפקיד בצורה מיטבית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים