השעשועון האינטראקטיבי שפותח בשיתוף הסטארט-אפ של נמרוד הראל

Beat the Grid הוא שעשעון אינטראקטיבי חדש, שהושק על ידי ארמוזה פורמטס, ונוצר בשיתוף עם חברת גיימצ'יינג'ר - חברת התוכן והטכנולוגיה של אמן החושים נמרוד הראל ושותפו ירון ישינסקי

נמרוד הראל. צילום: פיני סילוק

ארמוזה פורמטס, חלק מקבוצת  ITV, השיקה בעולם את Beat the Grid, שעשעון אינטראקטיבי חדש, שנוצר בשיתוף  עם חברת גיימצ'יינג'ר – חברת התוכן והטכנולוגיה של אמן החושים נמרוד הראל ושותפו ירון ישינסקי.

השעשועון מציג רעיון חדשני ברוח התקופה: כל מה שצריך זה רק צוות מינימלי וסט צילומים קטן, דבר המתאים לאקלים הנוכחי, שבו מפיקים מתקשים להיכנס להפקות מורכבות. הפורמט משתמש בטכנולוגיה החדישה ביותר של CGI, המאפשרת להפוך סט אולפני קטן ופשוט לסט ענק, מרהיב ועשיר ללא שימוש במסך ירוק, בעלות מינימלית וביעילות מקסימלית.

שתי החברות יצרו יחד שעשעון קרב מוחות, כאשר המתמודד באולפן נלחם מול מיליוני הצופים, במטרה לענות על מקסימום תשובות נכונות ולנצח גריד ענק של תשובות אפשריות העומד מולו. בכל סיבוב המתחרה חייב למצוא את התשובות הנכונות לשאלה, המוצגות על גריד ענק – חלקן תשובות נכונות, חלקן שגויות. על המתחרים למצוא מספר מינימלי של תשובות נכונות כדי לנצח גריד ולעבור לגריד הבא, גדול יותר, ובו יותר אפשרויות ויותר כסף.

Beat the grid. צילום: יח"צ

Beat the grid. צילום: יח"צ

מ-1×1 עד 6×6 – הגריד ממשיך לגדול במהלך המשחק – וכך גם הפרס הפוטנציאלי. ככל שהמתמודד ימצא יותר תשובות נכונות הוא ירוויח יותר כסף. אבל השחקן באולפן לא משחק לבד… לאחר 10 שניות, הצופים מהבית יכולים להצטרף למשחק ולקבל הזדמנות למצוא את התשובה הנכונה ולקחת את הכסף. המתחרה צריך לענות מהר יותר מאשר הצופים בבית אם אינו רוצה שינצחו אותו.

גיימצ'יינג'ר גייסה השנה מיליון דולר לפיתוח הטכנולוגיה הייחודית. את ההשקעה הובילו ניר זוהר ואבישי אברהמי (וויקס) וגיל אוליאמפרל (קבוצת סברס).

לדברי הראל, המכהן כמנכ"ל החברה, "זיהינו מגמה בתעשיית הטלוויזיה: התקציבים נעשים קטנים יותר, אבל הרצון והדרישה היא שזה לא ישפיע על הנראות, שהמסך ימשיך להיראות זוהר ועשיר בתוכן. לצורך כך פיתחנו טכנולוגיה, הנותנת לכך מענה ומאפשרת לברוא אולפנים וסטים המוגבלים רק על ידי דמיון יוצר הפורמט. השותפות שלנו עם ארמוזה הייתה טבעית, הם  מיד הבינו את השאיפה שלנו לשנות את כללי המשחק, ותוך שיתוף פעולה הדוק לקחו את Beat the Grid, שהוא שיתוף הפעולה הראשון שלנו, לשלב הבא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים