דל השיקה תשתית אחסון חדשה – הפיתוח נוהל מישראל

PowerStore היא פלטפורמת אחסון שמשלבת אוטומציה מבוססת AI עם ארכיטקטורה גמישה, והיא מהירה פי שבעה ועם זמני תגובה קצרים פי שלושה ביחס למערכות אחסון קודמות של החברה ● את הפיתוח ניהל דן ענבר, בכיר בחברה העולמית, עם מעורבות אישית עמוקה של המנכ"ל, מייקל דל

דן ענבר, נשיא ומנכ"ל חטיבת האחסון של דל ומנהל מרכז המו"פ שלה בישראל. צילום: דינה ק.

דל טכנולוגיות השיקה בימים האחרונים תשתית אחסון חדשה. מרכז הפיתוח של ענקית ה-IT בישראל הוביל את הפרויקט.

PowerStore היא פלטפורמת אחסון מודרנית, שנבנתה מהבסיס (מ-"סקרץ'") ומשלבת אוטומציה חכמה מבוססת בינה מלאכותית עם ארכיטקטורה גמישה, שהיא מהירה פי שבעה ועם זמני תגובה קצרים פי שלושה ביחס למערכות אחסון קודמות של החברה.

ב-דל אומרים כי בפרויקט הייתה מעורבות אישית עמוקה של מייקל דל, מייסד ומנכ"ל החברה: ג'ף קלארק, יד ימינו, הגיע לארץ מדי רבעון על מנת לעקוב מקרוב אחר התקדמות הפיתוח.

לצד מרכז הפיתוח בישראל, שכאמור, הוביל את הפרויקט, שולבו בו צוותים מבוזרים באתרי דל בעולם. את הפרויקט ניהל דן ענבר, אחד הישראלים הבכירים בהיי-טק העולמי. לדברי ענבר, נשיא ומנכ"ל חטיבת האחסון העולמית של דל, "המכשול העיקרי עמו מתמודדים ארגונים במעבר לטרנספורמציה דיגיטלית מלאה הוא המאבק הבלתי פוסק בין הצורך לתמוך בעומסי העבודה ההולכים ותופחים – מיישומי IT מסורתיים ועד אנליטיקה מתקדמת – לבין אילוצים תקציביים ומורכבות רבה בתשתית ה-IT הקיימת שלהם". ענבר, המשמש גם מנכ"ל מרכזי הפיתוח של דל בישראל, ציין כי "מערכת PowerStore משלבת אוטומציה עם טכנולוגיות הדור הבא וארכיטקטורת תוכנה חדישה, וכך מספקת לארגונים תשתית העונה לצרכים אלה. פלטפורמת האחסון שפיתחנו מנטרלת את המכשולים המוכרים לארגונים, בדרך לטרנספורמציה דיגיטלית מלאה".

מערכת PowerStore של דל. צילום: יח"צ

מערכת PowerStore של דל. צילום: יח"צ

המערכת מספקת זמינות של שש תשיעיות (99.9999%) ומאפשרת לארגונים להאיץ את קבלת ההחלטות, את הגישה לנתונים ואת ביצועי היישומים שלהם. ניתן באמצעותה לפשט את המורכבות של תשתית ה-IT בארגונים, על ידי תמיכה במגוון של עומסי עבודה, מסורתיים ומודרניים, עם ארכיטקטורת Scale up ו-Scale out, מבוססת קונטיינרים.

לימוד מכונה ואוטומציה – להפצה מהירה יותר

מהחברה נמסר כי "ארגונים יכולים לחסוך בתקציב ה-IT ולשפר את יכולות המחשוב באמצעות טכנולוגיות למניעת כפילויות (דה-דופ), דחיסה והפחתת נתונים, ביחס של 1:4 – בלי פגיעה בביצועים. במערכת האחסון הוטמעו טכנולוגיות לימוד מכונה ואוטומציה חכמה, המאפשרות הפצה מהירה יותר של יישומים ושירותים, תוך הפחתה של עד 99% מהאינטראקציות הדרושות לניהולן".

המערכת כוללת גם את תוכנת הניטור והאנליטיקה של דל, CloudIQ, המשלבת לימוד מכונה ובינה מלאכותית לטובת ניתוח ביצועים ונפח בזמן אמת, ומעקב לצורך קבלת תצוגה אחידה של כל מערכות האחסון של דל. כך, היא מאפשרת לארגונים לקבל תובנות רבות ומעמיקות יותר מהנתונים שלהם.

המערכת אף מאפשרת גמישות בפריסה של עומסי העבודה בסביבות הענן ההיברידיות. שירותי האחסון בענן של דל יכולים לחבר אותה ישירות, כשירות מנוהל, לעננים הציבוריים AWS וגוגל קלאוד.

"השקענו זמן ומשאבים שאין לאף שחקן אחר בתעשייה"

"כמות הזמן, האנרגיה והמשאבים שהשקענו לבניית הפלטפורמה זו, כולל VMware, היא כזאת שאין לאף שחקן אחר בתעשייה", אמרה קייטלין גורדון, סמנכ"לית שיווק המוצרים של דל. "הפיתוח של המערכת נעשה בראייה של תחרות עתידית. בנינו את הפלטפורמה הנכונה עבור כל מה שהלקוחות זקוקים להם כעת ויהיו זקוקים להם בעידן הנתונים".

שוק אחסון הנתונים העולמי עומד על כ-30 מיליארד דולר והוא צומח במהירות, עקב הגידול האקספוננציאלי בכמויות המידע הדיגיטלי. דל, שעל פי IDC מובילה את התחום, עם 30% ממנו, צופה שהיא תגדיל את הנתח שלה עם המערכת החדשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים