הושק בישראל ה-Mi 10 – מכשיר הדגל החדש של שיאומי

יבואנית שיאומי בישראל, המילטון, השיקה בארץ את מכשיר הדגל החדש – ה-Mi 10 – שאמור להתחרות על פלח השוק הגבוה – הראשון בישראל שתומך בדור חמש הסלולרי, שבישראל בינתיים רק חולמים עליו

Mi 10 של שיאומי - הגיע לישראל. צילום: יח"צ

כמו מכשירים רבים, שבשל משבר הקורונה לא זכו להשקה נוצצת ורבת משתתפים בתערוכת הסלולר בברצלונה שבוטלה (כזכור, NWC הייתה התערוכה העולמית הראשונה שבוטלה בתחילת המשבר, עוד לפני שממש התבררו ממדיו), גם שיאומי השיקה את מכשיר הדגל החדש שלה – ה-Mi 10 – לפני כחודש בהשקה מקוונת.

אתמול השיקה המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי, את המכשיר החדש בישראל, והודיעה כי הוא ישווק בארץ בגרסה אחת, הכוללת זיכרון RAM של 8 ג'יגה-בייט וזיכרון אחסון בנפח של 256 ג'יגה-בייט, מחירו יעמוד על 2,999 שקלים, הנמוך ממחירי ההשקה של באירופה, והוא יימכר באמצעות אתר שיאומי ישראל ואתרי המשווקים המורשים.

מכשיר הדגל החדש של שיאומי נועד, לפחות לפי הצהרות החברה, להתחרות על פלח השוק הגבוה, ובהתאם – מצויד בטכנולוגיות המתקדמות המקובלות בפלח מכשירי העילית: הוא מצויד בשבב Snapdragon 865 בן 8 ליבות ובמאיץ גרפי מסוג Adreno 650.

ה-Mi 10 הוא המכשיר הראשון בישראל התומך ברשת הדור החמישי, 5G (למרות שבארץ אין לכך כל משמעות, כי מפעילות הסלולר עדיין לא רכשו תדרים, והמכרז של המדינה על התדרים לא זוכה לביקוש גדול) ובנוסף, הוא תומך בקישוריות Wi-Fi 6. לצד השבב המתקדם, המכשיר מצויד בסוללה בעלת קיבולת של 4,780 מילי-אמפר/שעה, התומכת בטעינה מהירה בהספק של עד 30 ואט באמצעות מטען מהיר המגיע באריזה ללא עלות נוספת. בנוסף, המכשיר תומך בטעינה אלחוטית הפוכה המאפשרת לטעון מכשירים אחרים התומכים בתקן Qi.

מערך הצילם של ה-Mi 10 כולל 4 מצלמות אחוריות: חיישן ראשי ברזולוציית 108 מגה-פיקסל עם מערך של 7 עדשות ומייצב תמונה אופטי (OIS), מצלמת 13 מגה-פיקסל עם עדשת צילום רחבה במיוחד, חיישן עומק שדה ברזולוציית 2 מגה-פיקסל, ומצלמת 2 מגה פיקסל נוספת בעלת עדשת מאקרו. מערך הצילום יכולות לצילום וידאו ברזולוציית 8K UHD, לצד מצב צילום מתקדם (Pro), המאפשר שליטה רחבה בהגדרות. כמו כן, תומך המכשיר במצב הצילום AI 2.0, המבצע שימוש בבינה מלאכותית לשיפור התמונות, במצב Portrait לצילומי וידיאו ועוד. מצלמת הסלפי מגיעה ברזולוציית 20 מגה-פיקסל.

המכשיר מעוצב בזכוכית ואלומיניום, עם מסך AMOLED בגודל 6.67 אינץ', ברזולוציית Full HD Plus ובקצב רענון של 90Hz. המסך תומך בתקן HDR10 Plus, כולל קורא טביעות אצבע מובנה, ומאפשר בהירות מרבית של עד 1,120nits.

בנוסף, ה-Mi 10 מציוד בטכנולוגיית אודיו חדשה וכולל זוג רמקולים סימטריים וסטריאופוניים וכן במנגנון רטט חדש בשם X-Axis Linear, המאפשר חוויית רטט מציאותית. המכשיר מריץ את ממשק המשתמש MIUI 11 על בסיס מערכת ההפעלה אנדרואיד 10.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים