נשים ומחשבים: נעמי גרוס ריף, SQLink

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: נעמי גרוס ריף, סמנכ"לית מגזר פיננסי בקבוצת SQLink

נעמי גרוס ריף, סמנכ"לית מגזר פיננסי, SQLink. צילום: אפרת קופר

שם ותפקיד: נעמי גרוס ריף, סמנכ"לית מגזר פיננסי בקבוצת SQLink.

השכלה/שירות צבאי: שירות צבאי כמ"כית טירונים.

מה מביא אותך לעולמות הטכנולוגיה?

זהו עולם ללא הפסקה וללא עצירות! דינאמי, חדשני, אשר משאיר אותנו תמיד ערניים לשוק ועם עיניים פקוחות לרווחה, כי עם כל מצמוץ אנחנו עלולים לפספס משהו ולפגר מאחור.

על מנת להוביל את שוק בתי התוכנה, עלינו לחקור את השוק, לחתור לקדימה, להבין ולאפיין את צורכי הלקוח בהתאם למאפיינים הספציפיים שלו. נוסיף לכך, שאנו חיים בעידן דיגיטלי, מה שמקנה לנו את הזכות להיות חלק מפרויקטים טכנולוגיים מרהיבים בקרב לקוחותינו במגוון תחומים ומגזרים.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

לשמחתי, לא. אני כן חושבת שנשים מאוד מיוצגות בתעשיית ההיי-טק וזה מתפתח לכך שאנו רואים מגמת עלייה בגיוס, בקידום ובהתברגות נשים בתפקידי מפתח.

כמי שעובדת בגיוס טכנולוגי כבר שמונה שנים, אני רואה כי נשים משתלבות במגוון של תפקידים, החל מתשתיות, פיתוח ועולם הסייבר.

האם נתקלת באפליה נגדך בתעשייה?

לא, אני עובדת בקבוצת SQLink כבר שמונה שנים, ואני שמחה וגאה לומר, כי מרבית תפקידי המכירות, הגיוס והניהול מאוישות על ידי נשים, בעיקר כי הן נמצאות בעלות ההתאמה הגבוהה ביותר.

קצת על העצמה נשית והגשמת חלומות.

המגמות בשוק מצביעות על שינוי חיובי. אני מאמינה שככל שנרצה להתברג בתפקידים מגוונים ובכירים מחסומים מסוגים אלה לא יעמדו עוד על הפרק.

התמודדות בימי קורונה

בימים אלה, ימי קורונה, תעצומות הנפש הנדרשות מכולנו הולכות וגדלות. אני רואה את עמיתיי, גם גברים, אך בהחלט בעיקר נשים, שעושות מעל ומעבר הן בהשקעה בתפקיד והן בניהול הבית, כאשר בכל חזית מושקעת חשיבה מעמיקה והרבה יכולת אלתור, במובן החיובי של המילה. יכולות המולטי-טסקינג שלנו, הנשים, מהוות ערך מוסף עצום ביומיום בכלל ובימי קורונה בפרט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים