זום "נפגשת" עם אורקל: החלה לפעול על תשתית הענן שלה

שירות הווידיאו קונפרנס הפופולרי מעלה מדי יום באמצעות OCI שבעה פטה-בייט - נפח השווה לכ-93 שנים של וידיאו באיכות HD

מצטיינת. Zoom, איך לא?

פלטפורמת שיחות הוועידה בווידיאו זום, שהפופולריות שלה נסקה עקב המעבר לעבודה מהבית (ולא רק) כתוצאה ממשבר הקורונה, עברה לתשתית הענן של אורקל – כך מסרו שתי החברות. זאת, לצורך תמיכה בצמיחה ובצרכים העסקיים המתפתחים שלה, בתקופה שבה החברה צומחת במהירות, בשל המצב.

מזום ומאורקל נמסר כי משבר הקורונה הביא לזינוק מהיר של כ-300 מיליון משתתפים בפגישות זום מדי יום, ובשל כך היא נזקקה לתוספת מידית של ביצועים בענן.

"באחרונה חווינו את שיעור הצמיחה המשמעותי ביותר שלנו אי פעם, מה שדורש הגדלה מסיבית של קיבולת השירות שלנו", אמר אריק יואן, מנכ"ל זום. "בחנו כמה פלטפורמות, ותשתית הענן של אורקל (OCI) סייעה לנו להגדיל במהירות את קיבולת השירות ולתת מענה לצרכים של המשתמשים שלנו. בחרנו בה בשל הביצועים, יכולות הגידול (סקלביליות), האמינות ורמת האבטחה. תשתית זו תסייע לנו להסתגל לרמות הביקוש המשתנות".

"תקשורת וידיאו הפכה לחלק חיוני מחיינו המקצועיים והפרטיים, וזום מובילה את החדשנות בענף, וממשיכה לתמוך בלקוחות, באנשים ובממשלות ברחבי העולם", ציינה צפרא כץ, מנכ"לית אורקל, "אנחנו גם ספקית תשתית הענן שלה וגם לקוח שלה. התשתית של אורקל מאפשרת את ההתרחבות המהירה של זום, הודות לארכיטקטורת הרשת, הקיבולת ומיקומי הדטה סנטרים שלה". לדבריה, "מדי יום, זום מעלה שבעה פטה-בייט באמצעות הענן שלנו – נפח השווה בקירוב ל-93 שנים של וידיאו באיכות HD".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים