פיתוח תוכנה בעזרת AI: קודוטה גייסה 12 מיליון דולר

החברה השלימה סבב A ובסך הכל גייסה עד היום 16 מיליון דולר ● החברה פיתחה תשתית בינה מלאכותית סמנטית, המחקה את האופן שבו בני אדם מבינים קוד מחשב

יזמי קודוטה: מימין - המנכ"ל, דרור וייס, וסמנכ"ל הטכנולוגיות, פרופ' ערן יהב. צילום: אייל טואג

הסטארט-אפ קודוטה מתל אביב, שמספק פלטפורמה לפיתוח תוכנה בעזרת בינה מלאכותית, השלים סבב גיוס A של 12 מיליון דולר. קרן אי.ונצ'רס הובילה את הסבב, שהתקיים בהשתתפות המשקיעה הקיימת, קרן קוסלה ונצ'רס, ומשקיעות חדשות – TPY Capital וחץ ונצ'רס. הכסף ישמש לחברה לגיוס עובדים נוספים להמשך פיתוח המוצר ולהרחבת השיווק, כדי להגדיל את מספר המשמשים.

קודוטה הוקמה ב-2015 על ידי מנכ"ל החברה, דרור וייס, וסמנכ"ל הטכנולוגיות, פרופ' ערן יהב, חבר בפקולטה למדעי המחשב בטכניון. החברה פיתחה תשתית בינה מלאכותית סמנטית, המחקה את האופן שבו בני אדם מבינים קוד מחשב, על בסיס מחקר מקיף שבוצע בטכניון. בחברה מציינים שהיא מנתחת מיליוני מאגרי קוד בכדי ליצור תובנות שמסייעות לשפר את הפרודוקטיביות והסקלביליות של מפתחים.

עד כה גייסה קודוטה יותר מ-16 מיליון דולר, כולל סבב סיד שאותו הובילה קוסלה ונצ'רס ב-2017. החברה נמצאת בצמיחה ומעסיקה בימים אלה 15 עובדים, בדגש על אנשי מחקר ופיתוח. בסיס המשתמשים שלה צמח בשנה האחרונה ביותר מ-1,000% ומגיע כיום ליותר ממיליון מפתחים בחודש, שעל פי החברה משפרים באופן מדיד את התפוקה שלהם ב-25%.

לקודוטה שני פתרונות – האחד לארגונים והשני עבור מפתחים יחידים. הפתרון לארגונים "מאמן" את הבינה המלאכותית של קודוטה על מאגר מקומי בכדי להבחין בדפוסי הקידוד המיטביים, ולאחר מכן לתת אספקה אוטומטית של הצעות קוד לכל הצוות בדיוק בזמן הנכון. באופן זה, אומרים בחברה, ניתן לשפר את היכולת לשלב איש פיתוח בצוות ואת תפוקת המפתחים בכל הרמות, וכן לחסוך זמן ומשאבים. יכולת זו חשובה במיוחד בימים אלה, שבהם רוב המפתחים נדרשים לעבור מהבית בשל משבר הקורונה.

וייס אמר כי "סבב גיוס זה הוא אבן דרך משמעותית במימוש הייעוד שלנו, שהוא העצמה של כל מפתח בעולם באמצעות כלי ה-AI הטובים ביותר, בכדי להגדיר מחדש את תפוקת המפתחים ואיכות התוכנה. יש לנו הכבוד לצרף כמה מהמשקיעים הטובים ביותר בעולם בתחום כלי הפיתוח ואנחנו מצפים לשלב הבא בצמיחה המהירה שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים