איך חברות ההיי-טק עוברות את משבר הקורונה? והפעם: דרור מערכות תקשורת

מנהלים בכירים בענף מספרים על הצעדים שנקט הארגון שלהם להתמודדות עם משבר הקורונה, ונותנים טיפים ● והפעם: צבי דרור, הבעלים והמייסד של חברת דרור מערכות תקשורת

צבי דרור, הבעלים והמייסד של חברת דרור מערכות תקשורת. צילום: יח"צ

כיצד השפיע עד כה המשבר על התפקוד השוטף של הארגון?

מאחר שחלק מהמוצרים שאנו משווקים מיובאים מחו"ל, זמני האספקה נעשו ארוכים יותר, וזאת בנוסף לעלייה במחירי ההובלה. מצב זה מהווה אתגר עבורנו, מאחר שיש לנו מחויבות גדולה כלפי הלקוחות שלנו, שרגילים לסטנדרטים מאוד גבוהים מבחינת משלוח ואספקה. מובן שאנחנו לא היחידים שנתקלים בבעיה זו, אולם עד כה איש מהרשויות לא ניסה לייצר פתרון מועיל לבעיה. עם זאת, נערכנו למצב מבחינה פנים ארגונית ואנו ממשיכים לקדם פרויקטים שוטפים ככל האפשר.

 

אילו אמצעים ננקטו ברמה הארגונית וברמת הקשר עם העובדים?

לאור הנחיות משרד הבריאות אנחנו מאפשרים לעובדים שלנו לעבוד מהבית ומצויים עמם בקשר שוטף. מאחר שכעת אין באפשרותנו ליצור קשר פרונטלי עם הלקוחות, יותר ויותר כלים המשמשים אותנו בעבודה מולם עברו לפורמט דיגיטלי – כדוגמת חשבוניות דיגיטליות. מעבר לכך, כחלק מפרויקט פנימי שעבדנו עליו עוד בטרם משבר הקורונה, אנחנו מייצרים עבור לקוחותינו הצעות מחיר בפורמט עדכני ודיגיטלי הנשלחות במייל.

אילו אמצעים והנחיות ניתנו לעובדים בכל מה שקשור לנסיעות לחו"ל, לחוזרים מחו"ל, להגעה לעבודה ועוד?

נסיעות לחו"ל במסגרת העבודה בוטלו, כמובן. לאור המצב אנו מאפשרים לחלק מהעובדים לעבוד מהבית, כך שכמות העובדים במשרד מצומצמת באופן יחסי. עם זאת, העובדים המגיעים למשרד התבקשו עוד בטרם ההנחיות הרשמיות ממשרד הבריאות  לא להיפגש מחוץ לעבודה עם אנשים נוספים, במידת האפשר, על מנת לצמצם חשיפה לנגיף. כמו כן, עובדים אשר חזרו מחו"ל נשלחו לבידוד, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

האם יש לך רעיונות וטיפים שיכולים לסייע לאחרים כיצד להתמודד עם המשבר?

בעקבות המצב החדש שנוצר, כאשר יותר ויותר עובדים נאלצים לעבוד מהבית, נראה כי לעסקים רבים אין ברירה אלא להשתמש באמצעים טכנולוגיים המאפשרים שליטה מרחוק. אולם לא לכל החברות יש את האמצעים הטכניים הדרושים על מנת לבצע זאת, מאחר שהמחשבים של העובדים מנותקים מרשת האינטרנט המשרדית או מסיבות טכניות אחרות. אנו מציעים פתרונות שליטה מרחוק המאפשרים חיבור בצורה מאובטחת יחסית, לרבות כיבוי והדלקת המחשב ושליטה מלאה על אספקת החשמל למחשב לצורך אתחול במקרה שיש צורך "לשחרר" מחשבים שלא מגיבים מסיבה זו או אחרת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים