מרכז שניידר צייד צוותים רפואיים במחשבי iPad לטובת טיפול מרחוק בילדים עקב מגיפת הקורונה

את הפרויקט ביצעה חברת פרטנר, שבנוסף תרמה ציוד עבור ילדים המאושפזים בבידוד במרכז שניידר לרפואת ילדים

הצוות הרפואי של שניידר עם האייפדים שסופקו על ידי פרטנר לטיפול מרחוק במטופלי קורונה. צילום: מרכז שניידר לרפואת ילדים

מרכז שניידר לרפואת ילדים צייד צוותים רפואיים במחשבי iPad, שיאפשרו טיפול בטוח מרחוק בילדים המטופלים על ידי המרכז, אשר שוהים בבידוד בשניידר או בביתם עקב התפשטות נגיף הקורונה. פרטנר סיפקה למרכז שניידר את עשרות מכשירי ה-iPad עם מערכות ניהול מרחוק ואבטחת מידע, לשימוש הרופאים במרכז ועבור הילדים המטופלים במרכז הרפואי המאושפזים בבידוד.

כחלק מפרויקט של מרכז שניידר לרפואת ילדים להקמת מערך רפואה וירטואלית למרפאות בית החולים לטיפול בילדי ישראל הנמצאים בבית ולא יכולים להגיע לטיפולים, סיפקה חברת פרטנר עשרות מכשירי iPad עם מערכות ניהול מרחוק ואבטחת מידע, לשימוש רופאי המרכז.

בימים מאתגרים אלו, הפתרון שסיפקה פרטנר אפשר מסירה והטמעה של התוכנות הנדרשות במכשירים ללא מגע יד אדם טרם מסירתם לבית החולים. בזכות מערכת השליטה והניהול מרחוק לעסקים של חברת אפל ומערכות אבטחה נוספות, התאפשרה התקנת התוכנות וההגנות על מכשירי ה-iPad ללא צורך במגע והתעסקות עם כל מכשיר פיסי בפני עצמו.

בנוסף, לאור הצורך הדחוף במסירת המכשירים, בוצעו התקנות בזמן שיא של דקות במקום ימים שלמים.

פתרונות התקשורת מאפשרים לרופאים התקשרות וטיפול בחולי קורונה מרחוק, עם יכולת גישה, ניהול ושליטה על מידע רפואי מסווג. מכשירי ה-iPad מחוברים למערכת ניהול מרחוק של חברת אפל ומערכת אבטחת מידע מתקדמת, כחלק מפרויקט נרחב שביצעה חברת פרטנר עבור שירותי בריאות כללית.

לאחר השלמת הפרויקט, תרמה פרטנר מכשירי iPad נוספים לשימושם של הילדים המאושפזים בבידור במרכז שניידר. תרומה זו מצטרפת לתרומה של מכונת הנשמה למרכז הרפואי קפלן, שם מאושפזים חולי קורונה, בהם גם ילדים. מכונת ההנשמה שפרטנר תרמה צפויה להגיע לביה"ח קפלן כבר השבוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים