דפדפן אדג' של מיקרוסופט צובר פופולאריות ועוקף את פיירפוקס

זו הפעם הראשונה שגירסת הדסקטופ של דפדפן האדג' של מיקרוסופט תופסת נתח גדול יותר מפיירפוקס ● בהתחשב בכך שחלונות 10 פועלת על מיליארד מחשבים וכי האדג' בקרוב יזכה לדחיפה באמצעות עדכון לחלונות, יש לצפות שימשיך לטפס בפופולאריות  ואף ינגוס נתחים מכרום

עוד ועוד פופולריות. דפדפן אדג' של מיקרוסופט. צילום: מיקרוסופט

דפדפן אדג' של מיקרוסופט הצליח לטפס בסולם הפופולאריות: כעת משתמשים בו יותר אנשים מאשר בפיירפוקס של מוזילה והוא הגיע למקום השני בטבלת דפדפני מחשבי הדסטופ – לפי דו"ח שפרסמה נט-מרקט-שר.

בעוד דפדפן כרום של גוגל תופס נתח גדול יותר מכל שאר הדפדפנים גם יחד, של 68.5%, זו הפעם הראשונה שגירסת הדסקטופ של דפדפן האדג' של מיקרוסופט תופסת נתח גדול יותר מפיירפוקס.

לפי הדו"ח, במרס 2019 עמד נתח השוק של פיירפוקס על 9.27%, אך במהלך השנה הוא איבד נתח שוק והגיע ל-7.19%. אדג', לעומתו, עמד במרס 2019 על נתח שוק של 5.20%, וכעת השיג נתח שוק של 7.59%, קצת יותר מפיירפוקס.

לפי הטבלה שפרסמה חברת המחקרים, לאחר כרום, אדג' ופיירפוקס, במקום הרביעי ניצב אינטרנט אקספלורר 11 עם 5.6%, ואחריו ספארי של אפל – עם 3.62%.

נתח השוק של אדג' אמנם אינו גדול, אך התקדמותו מסמנת את היחלשותו של פיירפוקס על חשבון צבירת פופולאריות של האדג' מבוסס כרומיום של מיקרוסופט. בשל היותו מבוסס כרומיום, משיג אדג' את היתרון של אפשרות שימוש בכל התוספות הקיימות בחנות כרום, ובנוסף משווה את תאימותו ואת רמת הביצועים שלו לאותה הרמה כמו הכרום של גוגל.

בהתחשב בכך שחלונות 10 פועלת על מיליארד מחשבים וכי האדג' בקרוב יזכה לדחיפה באמצעות עדכון לחלונות, יש לצפות שימשיך לטפס בפופולאריות  ואף ינגוס נתחים מכרום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים