לא חייבים זום – סקייפ השיקה את Meet Now לשיחות וידיאו קבוצתיות

סקייפ השיקה את Meet Now לשיחות וידיאו חינמיות, שאינה דורשת הורדה של התוכנה או רישום

סקייפ השיקה את Meet Now לשיחות וידיאו חינמיות שאינן דורשות הורדה של התוכנה או רישום.

אין ספק שזום הפכה אפליקציה מובילה של שיחות וידיאו קבוצתיות בעידן הקורונה. האפליקציה מציעה שיחות קבוצתיות חינמיות בנות 40 דקות של עד 100 משתתפים, וכוללת תכונות משעשעות כמו החלפת רקעים וכדומה, אולם באחרונה התעוררו סימני שאלה גדולים בנוגע לאבטחה ובעיות פרטיות של זום, שרק בחלקן טיפלה החברה עד כה.

על רקע הצורך הגדול בשימושים של שיחות וידיאו, ואולי גם על רקע הצרות של זום, שהוגשה נגדה תביעה משפטית על רקע שיתוף נתונים שלה עם חברות מצד שלישי, השיקה כעת סקייפ את  Meet Now – יישום שיחות וידיאו קבוצתיות של עד 50 משתתפים, שאינו דורש רישום או הורדה והתקנה.

Meet Now מאפשרת לבצע שיחות ועידה תוך יצירה של קישור ייחודי בקליק אחד. לאחר שיתוף הקישור עם משתמשים אחרים, ניתן לקיים פגישות וידיאו לא מוגבלות בזמן באמצעות סקייפ. לפי מיקרוסופט, בעליה של סקייפ, הקישור נשאר תקף לשימוש חוזר.

סקייפ ציינה גם, כי ניתן למנף את תכונות האפליקציה במהלך שיחות וידיאו. למשל, ניתן להליט את השיחה, שתישמר למשך 30 ימים בשרתי החברה, או לטשטש את הרקע לפני תחילת השיחה למי שמעוניינים בכך. בנוסף, Meet Now מאפשרת שיתוף מסך בכל שלב בשיחה, מה שמקל על עבודה משותפת של צוותים ושיתוף מצגות בקבות.

התוכנה פועלת על כל מכשיר שמותקנת בו תוכנת סקייפ, ואין צורך בחשבון סקייפ כדי להצטרף לשיחה קבוצתית. ניתן גם להשתמש בתוכנת הקליינט של סקייפ כדי לבצע שיחות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חן

    למה עד 50 יש את teamlink זה עד 300 משתמשים One dedicated meeting room ID Unlimited meetings Up to 300 participants Wireless screen sharing Dual stream for dual monitor HD meeting recording Chat room Multi-platform (Windows, Mac, Android, iOS) support Global reach (join a meeting from anywhere in the world) Simultaneous login from multiple devices Secure communication Links Dedicated support

אירועים קרובים