איך חברות ההיי-טק עוברות את משבר הקורונה? והפעם: אינטנטיה

מנהלים בכירים בענף מספרים על הצעדים שנקט הארגון שלהם להתמודדות עם משבר הקורונה, ונותנים טיפים ● והפעם: רועי עדן, סמנכ"ל הצלחת לקוחות ושיווק בחברת אינטנטיה

כיצד השפיע עד כה המשבר על התפקוד השוטף של הארגון?

חברת אינטנטיה מתמחה בפתרונות ERP  לתעשייה, כאשר חלק גדול מלקוחותינו הם מפעלים המוגדרים כחיוניים. לכן, למרות שהחברה אינה מוגדרת כעסק חיוני, אנחנו ממשיכים בתפקוד מלא ונוקטים את האמצעים הדרושים על מנת לספק את התמיכה המקסימלית ללקוחותינו ולאפשר להם פעילות עסקית שגרתית. לצורך כך, על מנת לשמור על בריאות לקוחותינו ועובדינו, נערכנו עם כלים לעבודה מרחוק, הן מהמשרד והן מהבית. אנחנו רואים עצמנו כשותפים מלאים במערך התמיכה והצלחת הלקוחות שלנו להמשיך לתפקד גם בימים מאתגרים אלו.

אילו אמצעים ננקטו ברמה הארגונית וברמת הקשר עם העובדים?

החלטת החברה הינה לאפשר לכל העובדים שלנו לתת תמיכה ושירות מהבית. פתחנו עבור עובדינו קבוצות שיתוף – אמצעים לתקשורת וידיאו ושיתוף קבצים. המשימות וההתקדמות מתוקשרות דרך הפלטפורמות הללו. כמו כן, אנו ממשיכים את הקשר והפעילות השוטפת עם הלקוחות בפרויקטים הקיימים ונמצאים בקשר טלפוני עם העובדים והלקוחות. אנו מגבירים בימים אלו את נפח התכנים וההדרכות ללקוחות אונליין באמצעות וובינרים. תקשורת פנים וחוץ ארגונית חשובה מאוד להרמת המורל, לשמירה על הקשר עם הלקוחות ולקידום הפעילות.

אילו אמצעים והנחיות ניתנו לעובדים בכל מה שקשור לנסיעות לחו"ל, לחוזרים מחו"ל, להגעה לעבודה ועוד?

עוד בטרם קבלת ההנחיות הגורפות בנוגע לנסיעות לחו"ל ובידוד, כאשר ראינו כיצד מגמת הקורונה מתקדמת בעולם, נתנו הוראה גורפת לעובדינו לבטל נסיעות לחו"ל, כולל נסיעות עבודה שוטפות ונסיעות לכנסים בחו"ל, דוגמת כנסים מקצועיים ומחנות לימודים של חברת אינפור, שבהם היו אמורים להשתתף עובדינו ולקוחותינו. בנוסף, ביטלנו הפקת כנסים מקומיים שתכננו, דוגמת כנס לקוחות ליום האישה וכן השתתפות בכנסים שהיו אמורים להתקיים בישראל ופעילויות חווייתיות. מאחר שכך, כלל עובדנו לא יצאו לחו"ל או לכנסים בתקופת הסכנה ונשארו בישראל בטוחים ולא מבודדים, ואנחנו שמחים על כך.

האם יש לך רעיונות וטיפים שיכולים לסייע לאחרים כיצד להתמודד עם המשבר?

בימים אלו חשוב לשמר ולתמוך בלקוחות ובעובדים, אך במקביל גם להסתכל קדימה. המשבר בסופו של דבר יעבור, ולכן כדאי לנצל תקופה זו להכנת התשתית ליום שאחרי, עם חשיבה אסטרטגית, תכנון פעילויות וגיבוש תוכניות עבודה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים