ימי קורונה – קפיצה של 775% בשירותי הענן של מיקרוסופט כולל שירות Xbox Live

מיקרוסופט מבטיחה בבלוג שלה, כי תמשיך לתת תמיכה לשחקני Xbox Live ברחבי העולם

על רקע מגיפת הקורונה המשתוללת בעולם, מיקרוסופט סיפרה בבלוג שלה, כי היא חווה זינוק של 775% בביקוש לשירותי הענן שלה, כולל שירות Xbox Live.

"בתגובה להנחיות ארגוני הבריאות, המדגישים את החשיבות של ריחוק חברתי, אנו רואים עלייה בשימוש בשירותים התומכים במצבים אלה, כולל  Microsoft Teams, Windows Virtual Desktop ו-Power BI", נכתב בבלוג. "אנו רואים עלייה של 775% בשירותי הענן שלו באזורים שבהם נאכפים כללי ריחוק חברתי ואיסור יציאה מהבית".

משתמשים רבים בעולם מוצאים מפלט בפלטפורמת המשחקים של החברה, ומיקרוסופט מציינת כי היא תמשיך לתמוך בהם ותתאים אותם לצמיחה בביקוש. "אנו פועלים לעקוב אחר מגמות הביצועים והשימוש כדי להבטיח שאנו ממטבים את השירותים עבור שחקנים ברחבי העולם", מציינת מיקרוסופט. "בתוך כך, אנו גם נוקטים צעדים יזומים כדי לתכנן תקופות של שימוש גבוה, הכוללים גם אמצעים עם שותפי ההפצה שלנו כדי לספק רוחב פס גבוה יותר לפעילויות כמו עדכון משחקים בשעות שהן לא שעות-שיא".

"משחקים הם הרבה בשביל הרבה אנשים ברחבי העולם", מציינת החברה. "הם בידור, הם מחברים בין חברים, והם פסק זמן נחוץ במיוחד בזמנים כמו אלה. כמו רבים מכם, אנו מתאימים את עצמנו להשפעה של המגיפה העולמית. בריאותם ובטיחותם של הצוותים שלנו הם בראש סדר העדיפויות שלנו בימים אלה, אבל הישארו בטוחים – אנו מחויבים גם לדאוג לצרכים של התמיכה ב-Xbox".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים