חברת סייבר מזמינה האקרים לפרוץ למערכת שלה – מהבית

סייבר 2.0 הישראלית תקיים את האתגר ביום ב' הקרוב ומציעה פרס של 10,000 שקלים ● במידה שאף אחד לא יצליח לבצע את הפריצה – היא תתרום את הכסף לעמותה לחלוקת מזון לנזקקים

עוד חולשות אבטחה שנתגלו. צילום אילוסטרציה: BigStock

סייבר 2.0, חברת הסייבר הישראלית של הרצל עוזר, לשעבר יו"ר הוט, וארז קפלן העליון מזמינה האקרים לנצל את ימי משבר הקורונה, שבהם אנחנו נמצאים הרבה בבית, ולנסות לפרוץ את מערכת ההגנה שלה, שמיועדת להגן על ארגונים שמעסיקים עובדים בעבודה מרחוק.

החברה מציעה פרס של 10,000 שקלים והודיעה כי במידה שאף האקר לא יצליח לבצע את האתגר ולפרוץ את המערכת מהבית, היא תתרום אותו לטובת תמיכה בעמותת החבר'ה הטובים, שמחלקת בכל השנה חבילות שי לחג לנזקקים.

הרצל עוזר, ממייסדי ומנכ"ל סייבר 2.0. צילום: ניב קנטור

הרצל עוזר, ממייסדי ומנכ"ל סייבר 2.0. צילום: ניב קנטור

עד כה ערכה סייבר 2.0, שנוסדה ב-2015, שני אתגרי האקרים גדולים – אחד בישראל והשני בארצות הברית. שני האתגרים התבצעו כאשר ההאקרים נדרשו להתייצב בזירת האירוע ולנסות לפרוץ את הגנת המערכת. בחברה אומרים שאיש מהם לא הצליח, לרבות האקרים פרטיים, עובדים בחברות ואף פצחנים המשרתים ביחידות צבאיות שזו התמחותן. באחרונה השיקה החברה את השירות שלה בענן והיא מבקשת לנצל את המצב, שבו עובדים רבים חסרי עבודה, נמצאים בחל"ת או עובדים מהבית, כדי לבצע את האתגר השלישי. האתגר יתקיים ביום ב' הקרוב, ה-6 באפריל, בין השעות 11:00 ל-15:00.

בסייבר 2.0 מציינים שהאתגר לא יוגבל להאקרים מישראל בלבד, אלא יהיה פתוח למתחרים מכל העולם. בחברה משוכנעים שגם הפעם, חומות הפתרון שלה יישארו בצורות ולא ייפרצו, והסכום ייתרם לטובת עמותת החבר'ה הטובים.

הגרסה העננית של הפתרון של סייבר 2.0 מאפשרת לארגונים להוריד סוכן (אג'נט) מאתר החברה, ולהתקין אותו מרחוק במחשבי הארגון. בנוסף, הוא מאפשר לחבר את העובדים מהבית, ומונע ממחשב העובד את האפשרות להדביק מחשבים אחרים בארגון, גם כשהוא נגוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים