תקלת נרחבת בהוט – מאות אלפי בתים ללא אינטרנט; התקלה תוקנה

תקלה נרחבת בהוט גורמת בשעות האחרונות למאות ישראלים המחוברים לשירות של הוט לניתוקים, איטיות בגלישה ואף לחוסר יכולת לגלוש ● הוט: "אנו פועלים להחזיר את השירות לתקינות מלאה בהקדם האפשרי" ● הוט בהודעה מעודכנת: "שירותי האינטרנט חזרו לכלל הלקוחות אולם נכון לרגע זה חלקם עדיין חווים איטיות בגלישה"

קנס להוט טלקום

תקלה נרחבת בהוט גורמת בשעות האחרונות למאות ישראלים המחוברים לשירות של הוט לניתוקים, איטיות בגלישה ואף לחוסר יכולת לגלוש.

על רקע המשבר במשק, מאות אלפי אנשים מחוברים לאינטרנט של הוט וגם עובדים באמצעותו, מה שהופך את התקלה לחמורה עוד יותר.

מהוט נמסר, כי "בדקות האחרונות זוהתה תקלה בגלישה באינטרנט המשפיעה על חלק מלקוחות החברה. התקלה נבדקת עתה על ידי צוות טכני. אנו פועלים להחזיר את השירות לתקינות מלאה בהקדם האפשרי".

משבר הקורונה, ששלח עשרות אלפי אנשים לבידוד ביתי, יוצר עומס רק על התשתיות, וספקיות האינטרנט דיווחו על עלייה גדולה של  30%-50% בתעבורת האינטרנט. בנוסף, בשל העבודה במתכונת חירום מצומצמת נוצר גם עומס רב על מוקדי השירות.

עדכון: בשעה האחרונה הודיעה החברה, כי "במהלך היום אירעה תקלת אינטרנט שמקורה בהוט נט. שירותי האינטרנט חזרו לכלל הלקוחות אולם נכון לרגע זה חלקם עדיין חווים איטיות בגלישה. אנו ממשיכים לפעול לייצוב הרשת במהירות ומצרים בפני כלל לקוחותינו, נמשיך לעבוד לילות כימים כדי לאפשר ללקוחותינו את חוית הגלישה והצפייה הטובה ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים