תוכן פרסומי
ראשי » חדשות » IT פיננסי » באמצע משבר הקורונה: הסטארט-אפ רוויוז גייס 5.1 מיליון דולר
עידו רמתי, מייסד, נשיא וסמנכ"ל התפעול של רוויוז. צילום: אלון רון

באמצע משבר הקורונה: הסטארט-אפ רוויוז גייס 5.1 מיליון דולר

למרות ההאטה הכלכלית, רוויוז מנתניה, שפיתחה מערכת שמאפשרת לקבל חוות דעת של צרכנים, השלימה סבב גיוס כספים וגייסה 10 עובדים

מאת 26 במרץ 2020, 17:27 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

הסטארט-אפ הישראלי רוויוז, שפיתח מערכת שמאפשרת לקבל חוות דעת של צרכנים על מוצרים, הודיע על השלמת סבב גיוס באמצע תקופת משבר הקורונה. בהודעה, שפורסמה אתמול (ד'), נמסר כי סבב הגיוס עומד על 5.1 מיליון דולר, מה שאומר שעד כה החברה גייסה סך כולל של 12 מיליון.

הכספים גויסו מכמה משקיעים, בהובלת מאווריק ונצ'רס. בין היתר, נטלה בסבב חלק המשקיעה הקיימת פרייטק, שהיא גם שותפה עסקית של רוויוז. פרייטק היא קבוצת השקעות שבנוסף להשקעה הכספית מקימה לחברות הפורטפוליו שלה מערך שיווק, הפצה ומכירות בינלאומי.

כספי הגיוס הנוכחי ישמשו להמשך פיתוח המוצר, איתור וגיוס עובדים חדשים, ועיבוי צוותי הצלחת הלקוח, השיווק והמכירות. ברוויוז אומרים כי על אף משבר הקורונה, בשבוע האחרון גייסה החברה 10 עובדים, שהתחילו לעבוד מבתיהם.

רוויוז נוסדה ב-2013 על ידי עידו רמתי, המשמש כנשיא וסמנכ"ל התפעול של החברה. בין המשקיעים בה נמצאות חברות כגון סאפ ונילסן. בחברה עובדים 48 עובדים, ש-40 מהם ממוקמים במשרדי החברה החדשים בנתניה.

החברה פיתחה מערכת שמנתחת באופן אוטומטי דעות צרכנים על מוצרים, ומאפשרת לחברות ללמוד מה בדיוק חושבים עליהן ועל המתחרים שלהן. הפיתוח שמציעה רוויוז מבוסס על בינה מלאכותית בלמידה עצמית. ביכולתו לבצע ניתוח עמוק ומשמעותי ולספק תובנות מבוססות נתונים, כך שהמשתמש יכול לקבל החלטות מבוססות נתונים ללא סיוע מאנליסטים, מדעני נתונים, טכנולוגיות מידע וכדומה. מוצר הדגל של החברה, רוויוז אקספלורר, סורק מיליוני דעות צרכנים באופן יומיומי ממגוון מקורות מידע ציבוריים ופנימיים, ובאמצעות למידת מכונה, בינה מלאכותית וניתוח סמנטי של טקסט מחלק ומארגן את כל המידע לנושאים הרלוונטיים ביותר לכל מותג ומוצר.

בועז גרינוולד, מנכ"ל רוויוז, אמר כי "הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לספק לכל משתמש עסקי תובנות שוק עמוקות משולחן העבודה שלו. אין יותר צורך להמתין לקבלת נתונים או להשלמת מחקרים. למרות משבר הקורונה, אנחנו פועלים על מנת להמשיך להגדיל את הצוות שלנו".

באמצע משבר הקורונה: הסטארט-אפ רוויוז גייס 5.1 מיליון דולר Reviewed by on . הסטארט-אפ הישראלי רוויוז, שפיתח מערכת שמאפשרת לקבל חוות דעת של צרכנים על מוצרים, הודיע על השלמת סבב גיוס באמצע תקופת משבר הקורונה. בהודעה, שפורסמה אתמול (ד'), נ הסטארט-אפ הישראלי רוויוז, שפיתח מערכת שמאפשרת לקבל חוות דעת של צרכנים על מוצרים, הודיע על השלמת סבב גיוס באמצע תקופת משבר הקורונה. בהודעה, שפורסמה אתמול (ד'), נ Rating: 0

הגיבו