נשים ומחשבים: טטיאנה סלובודניק חיוט, בזק אונליין

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: טטיאנה סלובודניק חיוט, מנהלת תחום מערכות מידע בבזק אונליין

שם ותפקיד: טטיאנה סלובודניק חיוט, מנהלת תחום מערכות מידע בבזק אונליין.

ותק בתפקיד: 3 שנים.

תפקידים קודמים: בעבודה האחרונה הייתי מפתחת בתדיראן, לפני כן מילאתי כמה תפקידים של יישום, ניהול צוות QA ו-PMO ביבמ.

השכלה/שירות צבאי: BA במינהל עסקים עם התמחות במערכות מידע, המכללה למינהל, MA בניהול תעשייתי מאוניברסיטת בר אילן. PMO בממר"ם.

משפחה: נשואה למיקי.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

תמיד היה לי ברור שאלמד תכנות: בביה"ס הייתי טובה במתמטיקה ומחשבים, הורים מהנדסים שההשכלה מאוד חשובה להם. לאחר שהייתי עתודאית במשך שנה ועזבתי את התוכנית, מצאתי את עצמי בצבא עם מקצוע פקידותי וללא שום אפשרות לתפקיד טכנולוגי. למזלי, הגעתי לממר"ם לתפקיד PMO, ותפיסת העולם שלי השתנתה. פתאום גיליתי צדדים אחרים של התחום, שזה כולל עבודה עם אנשים, תכנונים, שיתופי פעולה ועוד, והבנתי שבעצם אני יכולה למצוא עניין גם בטכנולוגיה וגם בניהול.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

אני חושבת שתעשייה שלנו היא מאוד מתקדמת, יודעת להכיל ולקבל, וגם אם יש מקרים של אפליה, הם נובעים מאופי האדם שעושה את ההחלטה ולא בגלל איזשהו חוק לא כתוב. פגשתי הרבה נשים מוכשרות שעובדות בתעשייה, גם בתפקידים ניהוליים, שמוכיחות שאם אתה טוב במה שאתה עושה, אין שום דבר מסביב שיכול להפריע לצמוח.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

אני אישית לא נתקלתי. בבזק אונליין יש לנו הרבה מנהלות. בחברות קודמות גם היו לא מעט מנהלות בכירות, וגם בצבא שירתתי בתקופה שהייתה מפקדת ממר"ם. אני גם מתקשה להיזכר האם שמעתי סיפורי אפליה מאחרות, אבל אולי זה אופי…

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עדי שנאן

    כל מילה בסלע. אחת מה-PMO הטובות בממר"ם, יחד עם מחליפתה גרדה חליף.

אירועים קרובים