תוכן פרסומי
ראשי » בראש הכותרות » פייסבוק: למרות הקפיצה בשימוש, ההכנסות מפרסום נפגעות
פייסבוק. צילום: BigStock

פייסבוק: למרות הקפיצה בשימוש, ההכנסות מפרסום נפגעות

פייסבוק דיווחה, כי מגיפת הקורונה פוגעת במכירות הפרסום שלה - למרות שהמשתמשים גולשים במשך יותר זמן ברשת החברתית במהלך הסגר שנכפה בעקבות התפרצות המגיפה ● השיחות הקבוצתיות עם שלושה משתתפים ויותר באיטליה מוכת הקורונה – זינקו ביותר מ-1,000%

מאת 25 במרץ 2020, 14:23 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

פייסבוק דיווחה אתמול, כי מגיפת הקורונה פוגעת במכירות הפרסום שלה, המהוות את מרבית ההכנסות של החברה, זאת למרות שהמשתמשים גולשים במשך יותר זמן ברשת החברתית במהלך הסגר שנכפה בעקבות התפרצות המגיפה. פייסבוק לא פירטה באילו שווקים ניכרה ההשפעה השלילית על עסקיה, או על היקפה.

"אנו לא גובים תשלום על רבים מהשירותים שאנו רואים בהם פעילות מוגברת, ואנו רואים חולשה בעסקי המודעות שלנו במדינות שנוקטות פעולות אגרסיביות למניעת התפשטות נגיף ה-COVID-19", אמרה החברה בהצהרה שפרסמה.

החברה ציינה, כי השימוש בהודעות בפלטפורמות שלה עלה ביותר מ-50% בחודש האחרון ברבות מן המדינות שמצב המגיפה בהן הגרוע ביותר. המשתמשים באיטליה, למשל, שהו באפליקציות של פייסבוק 70% יותר זמן, והשיחות הקבוצתיות עם שלושה משתתפים ויותר במדינה מוכת הקורונה – זינקו ביותר מ-1,000%.

ההודעה של פייסבוק משקפת מצב דומה של חברות נוספות, בהן גם טוויטר, שדיווחה על קפיצה במספר המשתמשים הפעילים, אבל דחתה את פרסום תחזית ההכנסות של לרבעון הראשון, והודיעה כי היא צופה הפסד תפעולי בעקבות המגיפה.

בשל אי הוודאות השוררת בשווקים רבים, מפרסמים רבים מקפיאים את תקציבי הפרסום שלהם במטרה לרסן ולצמצם עלויות.

פייסבוק: למרות הקפיצה בשימוש, ההכנסות מפרסום נפגעות Reviewed by on . פייסבוק דיווחה אתמול, כי מגיפת הקורונה פוגעת במכירות הפרסום שלה, המהוות את מרבית ההכנסות של החברה, זאת למרות שהמשתמשים גולשים במשך יותר זמן ברשת החברתית במהלך ה פייסבוק דיווחה אתמול, כי מגיפת הקורונה פוגעת במכירות הפרסום שלה, המהוות את מרבית ההכנסות של החברה, זאת למרות שהמשתמשים גולשים במשך יותר זמן ברשת החברתית במהלך ה Rating: 0

הגיבו