איך חברות ההיי-טק עוברות את משבר הקורונה? והפעם: ווי-צ'ק

מנהלים בכירים בענף מספרים על הצעדים שנקט הארגון שלהם להתמודדות עם משבר הקורונה, ונותנים טיפים ● והפעם: רמי רונן, מנכ"ל ווי-צ'ק

כיצד השפיע עד כה המשבר על התפקוד השוטף של הארגון?

בעקבות המשבר וההנחיות שניתנו לנו העברנו את כל העובדים לעבודה מהבית. אנחנו ארגון שבו כל המערכות מבוססות "ענן" ותירגלנו את נושא העבודה מהבית לפני ונערכנו בהתאם. כרגע אין פגיעה ביכולות התפעוליות של הארגון.

אילו אמצעים ננקטו ברמה הארגונית וברמת הקשר עם העובדים?

במצב שבו חלק ניכר מהחברה לא מגיעים למשרד נדרשות שגרות חדשות הן כדי לנהל ולתפעל את החברה והן כדי לשמור על קשר עם כל אחד מהעובדים. הדבר המרכזי הנדרש הוא שימוש במפגשי וידיאו/קול (אצלנו זה בעקר וידיאו) עם העובדים. אנחנו מקיימים מפגשים כאלה ברמה יומיומית בצוותים, במחלקות וכן ברמת החברה. כמו כן, נדרש לייצר שגרה של "התעניינות" בעובד על ידי שיחות אחד על אחד (קול או וידיאו) לפחות פעם בשבוע. לאורך זמן, העבודה מהבית שוחקת, ולכן, בהתאם להנחיות, יש צורך להביא צוותים קטנים למשרד לצורך התרעננות.

אילו אמצעים והנחיות ניתנו לעובדים בכל מה שקשור לנסיעות לחו"ל, לחוזרים מחו"ל, להגעה לעבודה ועוד?

אין נסיעות לחול בתקופה זו. החוזרים מחו"ל נכנסים לבידוד. ניתן לעבוד מהבידוד. ברירת המחדל היא לא להגיע למשרד ולעבוד מהבית. עובדים שרוצים יכולים להגיע למשרד בתיאום עם המנהלים ובהתאם להנחיות.

האם יש לך רעיונות וטיפים שיכולים לסייע לאחרים כיצד להתמודד עם המשבר?

חשוב לשמור על קשר ולספק מידע באופן רציף ואמין. המצב שבו אנחנו נמצאים הוא מורכב ויוצר עומס רגשי גבוה על כל אחת ואחד מאיתנו. מידע אמין בצורה פתוחה ושקופה תורם רבות לשיפור תחושת הביטחון של העובדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים