אנבידיה רותמת גיימרים למלחמה בנגיף הקורונה

החברה פנתה לשחקני מחשב שמשתמשים בכרטיסים הגרפיים שלה לרתום כוח מחשוב לפרויקט שעוסק בחקר הקורונה

האם הרגולטורים יתערבו? אנבידיה

ענקית הכרטיסים הגרפיים אנבידיה מנסה לתרום את חלקה לחקר נגיף הקורונה: החברה פנתה באחרונה לגיימרים מובילים, כאלה שהמחשבים שלהם מצוידים במיטב הכרטיסים הצרכניים של החברה, בבקשה לעזור לפרויקט חקר הקורונה, שמבוצע במסגרת Folding@home.

החברה מעוניינת לעזור לארגון שמבצע מחקרים באמצעות כוח מחשוב שריגי, שאותו תורמים בעלי מחשבים מכל רחבי העולם. אפליקציה עבור סביבת Windows, שניתנת להורדה מאתר החברה, מאפשרת לכל אחד לתרום עבור פרויקט מסוים שמריץ הארגון זמן וכוח מחשוב, ומהמחשב הפרטי שלו. במקרה של כרטיס התצוגה של אנבידיה, מדובר גם בכוח מחשוב של הכרטיס עצמו.

המשתמשים לא צריכים לדאוג לפגיעה בכוח המחשוב של המחשב שלהם ובכל מקרה, הם יכולים להגדיר כמה משאבים הם מוכנים להקדיש ובאילו שעות.

Folding@home הוא ארגון שקיים כבר שנים רבות והוא תורם זמן מחשוב לחקר הסרטן, מחלות קשות אחרות כמו ALS ופרקינסון, ועוד מרעין בשין רבים אחרים. המחקר בנוגע לנגיף הקורונה יצא לדרך לפני כמה ימים, וכעת אנבידיה מצטרפת.

בהודעה ששלחה החברה ללקוחות שלה נכתב: "שחקני PC, בואו נגרום ל-GPU שלכם לעבוד. הצטרפו אלינו ואל חברינו ב-OfficialPCMR@ כדי לתמוך ב-Folding@home ולתרום את כוח המחשוב שאינו בשימוש כרגע של כרטיס התצוגה השלכם כדי להילחם בקורונה!"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים