פורסקאוט תשווק את פלטפורמת מדיגייט

הפלטפורמה של חברת הסטראט-אפ הישראלית נועדה להפחתת סיכונים במכשירי IoT רפואיים ● פורסקאוט מייצרת ממשק ותשווק את פלטפורמת מדיגייט, כדי לספק יכולות ייעודיות לזיהוי, אבטחה וניהול תפעולי של מכשירים עבור ארגונים של שירותי בריאות

פורסקאוט תשווק את פלטפורמת מדיגייט. תמונה: יח"צ

פורסקאוט טכנולוגיות, המתמחה בוויזיביליות ושליטה במכשירים, הכריזה על שותפות אסטרטגית עם מדיגייט – פתרון ייעודי לאבטחת וניהול מכשירים רפואיים.

השותפות הוקמה במטרה לסייע לארגוני בריאות לגלות, לזהות להעריך ולאבטח את כל מכשירי האינטרנט של הדברים בתחום הבריאות (IoMT), מכשירי IoT, טכנולוגיה תפעולית (OT) ומכשירי IT מרושתים. החברות פיתחו אינטגרציה כדי לחבר בין הוויזיביליות העמוקה ל-IoMT, יכולות זיהוי האנומליות וניהול מחזור חיי החיים של Medigate, לבין הוויזיביליות אל מכשירים ארגוניים, הסגמנטציה האוטומטית ויכולות התגובה לאירועים של פורסקאוט. פוסקאוט גם תשווק את פלטפורמת Medigate.

"מכשור רפואי מרושת מייצג אפיק התקפה המתרחב במהירות. המחסור בסטנדרטיזציה ובממשק בין יצרני המכשירים השונים, יצר בעיה משמעותית עבור רשתות תפעוליות לטיפולים קליניים", אמר פדרו אבראו, סמנכ"ל מוצר ואסטרטגיה, פורסקאוט. "השילוב בין הידע העמוק של מדיגייט בתעשיית שירותי הבריאות, יחד עם הוויזיביליות שמספקת פורסקאוט אל מכשירים, מייצר רמה חדשה של תובנות, מומחיות ואבטחה למכשור רפואי בתעשיית שירותי הבריאות".

מידע ממכשירי האינטרנט של הדברים בתחום הבריאות. צילום אילוסטרציה: BigStock

מידע ממכשירי האינטרנט של הדברים בתחום הבריאות. צילום אילוסטרציה: BigStock

לנטר ולאבטח כל מכשיר רפואי ברשת הקלינית

הפלטפורמה של חברת הסטארט-אפ הישראלי מדיגייט מאפשרת לצוותי IT, אבטחת מידע, הנדסה ביו-רפואית וקלינית, לזהות, לנטר ולאבטח כל מכשיר רפואי ברשת הקלינית. באמצעות מינוף יכולות הסיווג והמידע העשירות של מדיגייט במכשור רפואי, פורסקאוט תוכל לאכוף בקרת גישה מדויקת, ליצור סגמנטציה, ולהפעיל מדיניות רגולטורית נוספת ברשתות רפואיות. פורסקאוט גם תרחיב את היכולות אל מכשירים מרושתים נוספים בארגוני בריאות, כדי ליצור פלטפורמה אחידה ומרכזית למכשירים ושליטה.

הפלטפורמה המשותפת תנצל טכנולוגיות פסיביות לזיהוי וסיווג כל המכשירים הרפואיים המרושתים ומכשירי IT ברשתות HDO. הזיהוי והסיווג נעשים תוך הפרעה מזערית לפעילות, כולל מכשירים שאינם מוכרים ומכשור קשה לסיווג. הפתרון יספק תובנות בעלות ערך, אשר יתמכו במדיניות האבטחה הארגונית ויסייעו להגן על מכשירים ביו-רפואיים באמצעות ניהול פרצות יעיל, זיהוי אנומליות ואיומים ומדדי סיכון. באמצעות השותפות בין שתי החברות, לקוחות יכולים גם לתכנן ולהטמיע סגמנטציה יעילה ובקרות גישה ברשתות רפואיות.

"השותפות והאינטגרציה בין מדיגייט ופורסקאוט מספקות לארגוני הבריאות ויזיביליות עם מידע עשיר אל תוך הרשתות הרפואיות וה-IT שלהם. היא מאפשרת ניתוח מתוחכם של הרשת כדי לזהות איומים ולהטמיע מדיניות ייעודית לעולם הרפואי", אמר יונתן לנגר, מייסד ומנכ"ל מדיגייט. "תובנות מעשיות אלה יאפשרו להקטין סיכונים ולשפר את בטיחות המטופלים".

היעילות באספקה, תמיכה וההפעלה של הפלטפורמה המשולבת, מפחיתים את המורכבות עבור לקוחות המחפשים לפתור נושאים של ויזיביליות מכשירים, סיווג, עמידה ברגולציה ואבטחת סייבר בסביבות אנטרפרייז ובסביבות רפואיות ייחודיות. מרכיב מרכזי בשת"פ הוא אסטרטגיית שיווק ומכירות מתואמת, שנועדה לענות על הצרכים של לקוחות בתחומי הטכנולוגיה הקלינית והביו-רפואית, כולל הצגה של ממשקיות "בית החולים הבריא" בשיתוף אריסטה בכנס HIMSS 2020 באורלנדו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים