האם מיקרוסופט תעניק בקרוב לוק אחר לתפריט 'התחל' ב-Windows 10?

לפי הדיווחים, הענקית מרדמונד בוחנת הצגה מחודשת של האריחים החיים - אלו שמציעים עדכונים מיידיים, כולל התראות, כמובן - כך שאולי נחבב אותם יותר

חולשת אבטחה חמורה. Windows. צילום אילוסטרציה: BigStock

מיקרוסופט בוחנת עיצוב מעודכן של התפריט 'התחל' ב-Windows 10. לפי הדיווחים החברה רוצה להדגיש מחדש את השימוש באריחים חיים, אלו שמציעים עדכונים מיידיים, כולל התראות כמובן.

הענקית מתכננת לפשט את הצלמיות המוצגות, להפחית את מספר הצבעים בהם ניתן להשתמש להצגת האריחים ולהעניק לכל אפיון עיצובי אחוד. לפי החברה זה אמור להקל על המציאה ו/או החיפוש של היישומים המותקנים במחשב.

במקביל, כפי שאמורים בקרוב להבין הבוחנים של Windows Insider, היא אינה מתכוונת כאמור להפסיק להשתמש בגרסה הרגילה של Windows 10 באריחים החיים, שימשיכו להתהפך ולהסתובב כדי להציג התראות והודעות חדשות, אם כי בתפריט 'התחל' של Windows 10X היא וויתרה עליהם.

למעשה, על פי הערכות, השאלה אינה – למרות המהלך הנוכחי של מיקרוסופט – האם היא תוותר בסופו של דבר על האריחים החיים, אלא רק מתי זה יקרה.

אבל בינתיים החזית של החברה אחידה. "האריחים החיים לא עומדים להיעלם, ולא הכרזנו שום דבר שדומה לכך. אלה שנהנים מהאריחים החיים שלהם, יוכלו להמשיך ולעשות זאת", אמר ברנדון ל'בלאנק, מנהל בכיר בקבוצת ה-Windows Insider.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים