שירותי רובין הוד חוו תקלה בעיתוי גרוע ואכזבו משקיעים

האתר ושירותי ההשקעות אונליין שמספק סטארט-אפ הפינטק לא פעלו דווקא ביום האתמול (ב'), שבו שיגשג המסחר בוול סטריט ● התקלה תוקנה אבל מה יעשו המשקיעים הזועמים, שחלקם אף איימו לעזוב?

נסוגה מהמגבלות כמעט באופן מלא. רובין הוד

שוקי המניות בארה"ב זינקו גבוה אתמול (ס'), אך לא כל המשקיעים האמריקנים הצליחו לבצע מסחר, דווקא ביום המוצלח הזה. זה מה שחוו לקוחות השירותים הפיננסיים של רובין הוד מרקטס, למשל.

משתמשים בכל רחבי ארצות הברית של היישום שמפעילה רובין הוד דיווחו על בעיות כניסה לשירות אתמול, ופנו למדיה החברתית כדי להביע את התסכול שלהם מאפליקציית המסחר החינמית, שלא עבדה בדיוק כשהזדקקו לה במיוחד.

Robinhood Markets היא חברת שירותים פיננסיים אמריקנית הפועלת ממאנלו פארק, קליפורניה. החברה מציעה אפליקציה ואתר סלולרי שמספקים למשתמשים את היכולת להשקיע במניות, תעודות סל ואופציות באמצעות Robinhood Financial ולבצע מסחר בקריפטו באמצעות Robinhood Crypto, וכל זאת ללא עמלות. מלבד אתר האינטרנט מציעה החברה אפליקציות סלולריות למכשירי iPhone ו-Apple Watch וכן למכשירים מבוססי אנדרואיד. אבל השירותים לא היו זמינים ללקוחות.

זמן מה לאחר תחילת הכשלים הטכניים הגיבה רובין הוד לדברים בטוויטר ודיווחה שהיא חווה בעיות שגרמו להשבתה. החברה צייצה כי "אנו מודעים לנושא ופועלים כדי שכל המערכות יפעלו הכי מהר שאפשר".

אלא שאת המשקיעים במניות אשר משתמשים בשירותי רובין הוד זה לא ניחם. אלו הפגיזו את החברה במדיה החברתית, ואיימו לסגור את חשבונותיהם או אפילו לתבוע את מי שהיא למעשה סוכנות תיווך להשקעות בבורסות הקלאסיות והאלטרנטיביות, משמע אלו העוסקות בקריפטו.

התקלה, על פי דיווח הגולשים לאתר Downdetector החלה בשעות הערב המוקדמות אמש, והבעיות תוקנו עד לשעה 9:00 הבוקר. אבל אפשר שהנזק למוניטין של חברת הסטארט-אפ הוא משמעותי ועריקה מאסיבית של לקוחות אל חברות המציעות שירותים דומים לשלה, שצצים כיום כפטריות אחרי הגשם, תירשם בקרוב מאוד.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים