סבב ספורטיבי: מינט מדיה גייסה 40 מיליון דולר

החברה, שפיתחה טכנולוגיה להפצת תכנים לאוהדי ספורט, מתכוונת להרחיב את מרכז הפיתוח שלה בתל אביב ● בסך הכל הושקעו בה עד כה 160 מיליון דולר

אסף פלד, מייסד ומנכ"ל מינט מדיה. צילום: יח"צ

מינט מדיה, שפיתחה טכנולוגיה להפצת תכני מדיה לאוהדי ספורט, הודיעה אתמול (ג') כי השלימה סבב גיוס בסך של 40 מיליון דולר. את הסבב הובילה הקרן הבריטית דוון קפיטל, לצד המשקיעים הקיימים בחברה.

הסכום מיועד להרחבת מרכז המו"פ של החברה ברחוב אחד העם בתל אביב, להגדלת צוותי הפיתוח הפועלים בו וצוותי המכירות בעולם, להכנת תשתית לרכישת פעילויות תוכן נוספות ולהשקעה בפלטפורמת טריבונת השחקנים (The Players Tribune), שהחברה רכשה באחרונה.

יחד עם גיוס ההון הנוכחי מגיע סך ההשקעות במינט מדיה לכ-160מיליון דולר. בין משקיעיה ניתן למצוא את גולדמן זאקס, וינטג', באטרי ונצ'רס אינווסטמנט פרטנרס, קומרה קפיטל, פרו 7, ג'מיני ורימג'ן. מינט מדיה מתהדרת ביותר מ-150 מיליון משתמשים ייחודיים (יוניקים) בכל חודש ובתכנים ב-14 שפות. היא מעסיקה יותר מ-350 עובדים ולמעלה מ-4,000 יצרני תוכן, שמייצרים כ-20 אלף תכנים מקוריים בכל חודש. בין הלקוחות שלה נמנים נייקי, פפסי, מסטרקארד, וריזון, האחים וורנר, אולפני פרמאונט, ספורטס אילוסטרייטד, מחלקת הספורט של USA Today, יאהו, MSN של מיקרוסופט והורייזון מדיה.

אסף פלד, מייסד ומנכ"ל מינט מדיה, אמר כי "זו הייתה שנה של צמיחה מהירה עבורנו, עם ארבע רכישות – של מנטל פלוס, פאן סיידד, טריבונת השחקנים ו-The Big Lead. משקיעים מובילים מביעים בנו אמון פעם אחר פעם ותומכים במהלכים שלנו לבניית פלטפורמה טכנולוגית שמשמשת להפצת תוכן דיגיטלי. סבב הגיוס הזה יעזור לנו להמשיך להשקיע בטכנולוגיה, ולהגדיל את היצע התוכן והמשתמשים על ידי רכישות מעניינות נוספות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים