גרסת המפתחים של המהדורה הבאה מראה על כמה שינויים ב-Edge

השינויים שמיקרוסופט מבקשת לבצע אמורים לאפשר לדעת בצורה קלה יותר מהו מספר הגרסה הנוכחית של הדפדפן והאם אפשר לשדרג לגרסה מתקדמת יותר, וכן לפתוח את המקלדת הווירטואלית של Windows באמצעות עט וירטואלי

דפדפן ה-Edge החדש. צילום: מיקרוסופט

גרסה חדשה של הדפדפן Edge החדש, ששלחה מיקרוסופט לערוץ המפתחים, מגלה מספר שינויים שאמורים לעזור במידת מה בחוויית השימוש. מדובר בגרסה v82.0.425.3 והיא כוללת, בין השאר, את גרסה 82 של מנוע התצוגה של פרויקט כרומיום, שעליו מבוסס הדפדפן.

אחד השינויים הבולטים הוא שעם ה-Edge החדש קל יותר לדעת האם יש גרסה חדשה של הדפדפן להורדה, בהתאם לערוצים שאתם המשתמשים מעדיפים לעבוד. במקום לחפור בהגדרות הדפדפן כדי למצוא מה הגרסה הנוכחית שלו ולראות האם יש עדכונים, התראה על גרסה חדשה תופיע בתפריט הראשי הנפתח, בשורה הראשונה, כשממש מתחת ניתן יהיה לראות מה מספר הגרסה הנוכחית.

מעבר לכך, מיקרוסופט רוצה לשלב באופן חלק יותר בקוד את אמצעי החומרה השונים שלה, והפעם מדובר בשילוב של העט האלקטרוני מסדרת מחשבי ה-Surface. לפי המידע בדפי המעקב של הפרויקט, לחיצה עם העט הדיגיטלי בשדה מתאים תגרום לפתיחת המקלדת הווירטואלית של Windows, שבה ניתן יהיה להשתמש גם באמצעות לחיצות עם קצה העט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים