נשים ומחשבים: לירון שניר, ארביטריפ

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: לירון שניר, מנהלת מכירות בארביטריפ

לירון שניר, מנהלת מכירות בארביטריפ. צילום: רונה פרנק

שם: "לירון שניר".

תפקיד: "מנהלת מכירות בפלטפורמת הנסיעות העסקיות ארבירטיפ, שמאפשרת הזמנה אונליין של בתי מלון לנסיעות עסקים".

ותק בתפקיד: "שנה".

תפקידים קודמים: "עבדתי בחברת השכרת רכב בינלאומית כמנהלת המחלקה הדיגיטלית, ולפני כן כמנהלת מוקד ההזמנות וכחלק מצוות האופרציה בחברה".

השכלה ושירות צבאי: "אני בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול במכללה למנהל, ובוגרת קורס קואוצ'ינג במכון אדלר. בשירותי הצבאי הייתי מאבחנת פסיכוטכנית בלשכת הגיוס בתל השומר".

משפחה: "נשואה טרייה".

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? "עולם ההיי-טק תמיד קסם לי. אני לגמרי אישה של אנשים, והשילוב בין אנשים לטכנולוגיה הוא אידיאלי עבורי. מבחינה מקצועית, חיפשתי מקום שבו אוכל להיות חלק מחוד החנית של התעשייה בארץ, שיאפשר לי להיות משפיעה ומשמעותית בתחומי ולהמשיך ולהתפתח לאורך כל הדרך".

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? "אני מאמינה שכיום, יותר מתמיד, מכירים בחשיבות של שילוב נשים במקומות עבודה ובתרומה האדירה שלנו. באחד ממקומות העבודה הקודמים שלי אפילו שמעתי את המנכ"ל מהלל נשים על כך שהן (ואימהות בפרט) סופר יעילות, בהיותן בעלות יכולת לתמרן בין הרבה משימות, תוך הקפדה על ניהול זמן נכון ונמרצות.

עם זאת, אני עדיין סבורה שברוב המקרים, נשים מרוויחות פחות מגברים בתפקיד זהה, וזה קריטריון שחייבים לתת עליו את הדעת ולשנות".

האם נתקלת באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? "לשמחתי, באופן אישי לא נתקלתי באפליה. אני בטוחה ביכולות שלי ורוצה להאמין ששופטים אותי על פי מה שאני מביאה לתפקיד והתרומה שלי לחברה, ולא על בסיס קריטריונים אחרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים