טל קלר מונה למנהל תכנית השותפים של אורקל בישראל

המינוי במסגרת הקמת הענן הישראלי של החברה ב-2020 וחידוש אקו-סיסטם השותפים של אורקל בארץ

טל קלר, מנהל תכנית השותפים החדשה של אורקל בארץ. צילום: יח"צ

אורקל מינתה את טל קלר לתפקיד מנהל תכנית השותפים החדשה שלה בארץ – Modernized OPN (ר"ת Oracle Partners Network). קלר שימש לפני כן במשך ארבע שנים כמנהל תכנית השותפים הגלובלית של נייס, וקודם לכן כדירקטור מוצר בתחום הענן בנייס.

כחלק מהקמת הענן הישראלי של אורקל, כבר במהלך 2020, החברה מרעננת את מערך השותפים הישראלים שלה, ומקימה בימים אלה אקו-סיסטם חדש המבוסס על תכנית שותפים ממוקדת ענן. המהלך, במסגרת תוכנית השותפים הגלובלית החדשה של אורקל, מבוצע על רקע ההרחבה המאסיבית של ענן אורקל ברחבי העולם, עם הקמת 20 אזורי ענן (דטה סנטרים) חדשים בשנה הנוכחית.

טל קלר: "תכנית השותפים העולמית החדשה של אורקל היא ממוקדת ענן (Cloud first) ופועלת במודל Multi-cloud, מתוך הבנה שזה העולם בו אנו פועלים כעת: לקוחות לא רוצים להיות נעולים בענן אחד, ולכן הגישה היא ששותף לא צריך להיות נעול לענן של ספק אחד, אלא יכול לייעץ ללקוח במקביל גם על ענן אורקל וגם על ענן נוסף, לפי הצורך".

"אנחנו מבינים שתקופת המעבר לענן היא ארוכה, עבור חלק מהלקוחות נדרשת תקופה של דו-קיום בין ענן ואתר הלקוח, לכן אנו בונים הרבה על שותפינו הוותיקים, שמכירים היטב את אורקל, ועכשיו יעבדו גם במסלולי הענן, ובמקביל מגייסים עוד הרבה שותפים חדשים להצטרף למסלולי הענן", הוסיף קלר.

עוד ציין, שהתכנית שמה דגש חזק על הסמכות ומומחיות השותפים, לעומת המודל הישן שהתבסס על דירוג לפי היקף המכירות שביצע כל שותף.

התכנית כוללת שלושה מסלולי ענן, Build, Sell ו-Services, כמו גם מסלול License and Hardware עבור שותפים שרוצים להמשיך לתמוך במקביל בהשקעות הקודמות של הלקוח ולסייע לו בטרנספורמציה הדיגיטלית. כל שותף יכול לבחור עם הלקוח את הממשק המועדף מול אורקל: השקעה בתחום הענן או הרחבה למודל היברידי.

מסלולי הענן הם:
Build: השותף מקבל מאורקל תמיכה לפיתוח על ענן אורקל ואפשרות להסמכה לתשתית ענן אורקל, OCI או SaaS. המסלול מיועד לשותפים המספקים מוצרים ושירותים זמינים מסחריים המבוססים או משולבים עם שכבות הענן השונות של אורקל, וכן ליצרני תוכנה (ISV).

Sell: השותף מוכר את תשתית הענן של אורקל. מקבל הסמכות מקצועיות והכשרות, וחשוף לכל המידע והכלים שמקבלים אנשי המכירות של אורקל.

Services: מיועד לשותפים המיישמים את ענן אורקל, מטמיעים אותו ועושים ייעוץ וליווי ללקוח. במסגרת זו, השותפים מלווים לקוחות שעוברים תהליך טרנספורמציה לענן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים