אריסטה רכשה חברה לטובת הגדלת הנראות ברשת

הנרכשת, Big Switch Networks, היא חלוצה בניטור רשת וברישות מוגדר תוכנה (SDN) ● תנאי העסקה לא נמסרו

ג'יישרי אולאל, נשיאת ומנכ"לית אריסטה. צילום: TheOlive123, מתוך ויקיפדיה

חברת אריסטה רכשה את ביג סוויץ' נטוורקס, המספקת נראות ברשת, כך הודיעה הרוכשת בסוף השבוע, לאחר שבועות של שמועות בנושא. תנאי העסקה לא נמסרו.

הנרכשת היא חלוצה בניטור רשת וברישות מוגדר תוכנה (SDN), ומטרת הרכישה, אמרה אריסטה, להעניק ללקוחות הארגוניים נראות טובה יותר ברשתות שלהם, באזורי הענן.

הרכישה מעניקה לאריסטה חבילה של טכנולוגיית תוכנה, ומשלימה את רצונה של הרוכשת למזג בין רשתות הדטה סנטרים ורשתות הקמפוסים – עם הרשתות שבעננים. אנליסטים ציינו כי הטכנולוגיה של ביג סוויץ' תגדיל את קו המוצרים של אריסטה ותסייע לה במאבק מול המתחרות.

ביג סוויץ' נטוורקס

ביג סוויץ' נטוורקס

הנרכשת הוקמה בשנת 2010 ויושבת בסנטה קלרה, קליפורניה. תוכנת BCF (ר"ת Big Cloud Fabric) שלה מאפשרת ללקוחות לנהל מתגים פיזיים כמארג יחיד, הכולל אבטחה, אוטומציה, תזמור וניתוח. BCF יכולה להפעיל מגוון מתגים של Dell EMC, HPE ואחרים. ביג סוויץ' נכנסה בשנה שעברה לרביע הקסם של גרטנר בתחום רישות הדטה סנטר, בקטגוריה של בעלת חזון.

ג'אישרי אולאל, מנכ"לית ונשיאת אריסטה, כתבה בפוסט בבלוג החברה כי "יכולת ההנדסה שלהם בניטור ובקרה של סביבות מרובות עננים, לצד העובדה שהם חלוצי עולם הרישות מוגדר תוכנה מלפני עשור – הביאה להם כ-300 לקוחות מרוצים".

בשל הרכישה, שיתופי הפעולה שיש לנרכשת עם דל טכנולוגיות, יורחבו גם עם אריסטה.

לדברי גיא אלכסנדר, מנכ"ל אריסטה ישראל, "הרכישה הזו תאפשר לנו להרחיב ולחזק את יכולות הניטור והראייה הרשתית, בכל שכבות רשתות התקשורת – בדטה סנטר ובקמפוס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים