"בלי התייחסות לתרבות אי אפשר לדבר על טרנספורמציה דיגיטלית"

כך לפי לימור אפיק, מנהלת אזורית ברד-האט, בכנס מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים ● לדבריה, "היבט התרבות קשור לקוד פתוח ולתרבות פתוחה, כי 'פתוח' יכול לשחרר פוטנציאל אישי ומקצועי"

לימור אפיק, מנהלת אזורית ברד-האט לישראל, יוון וקפריסין. צילום: ניב קנטור

"כולם מדברים כיום על המהפכה הדיגיטלית שעוברת על ארגונים. טבעי לחשוב שמדובר כאן בטכנולוגיה, אך בלי התייחסות להיבט התרבות – פשוט אי אפשר לדבר על טרנספורמציה דיגיטלית, ובוודאי לא לממש אותה", כך אמרה לימור אפיק, מנהלת אזורית ברד-האט לישראל, יוון וקפריסין.

אפיק דיברה ב-IT Awards 2020 – טקס מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים. הטקס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (א') באולם האירועים לאגו בראשון לציון והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה

לדבריה, "הצטרפתי לרד-האט לפני פחות מחודש ונגלה לעיניי עולם מופלא שלא הייתי ערה לו; עולם שלם של אנשי טכנולוגיה שמפתחים עבור עצמם, מגלים עולמות חדשים ואז משתפים אותם עם העולם. השיתוף והחוויה של לעבוד בעולם שבו לא רק המו"פ מוביל את המוצר הם ניסיון חדש עבורי".

אפיק ציינה כי "היבט התרבות קשור לקוד פתוח ולתרבות פתוחה, כי 'פתוח' יכול לשחרר פוטנציאל אישי ומקצועי. התרבות של רד-האט מבוססת על כך שהרעיונות הטובים ביותר יכולים לנצח – ללא חשיבות למקור שלהם ולתפקיד העובדת או העובד שהציעו אותם. יש למנהלים בחברה תפקיד חשוב בעיצוב והפצת התרבות הפתוחה שלה לכלל עובדיה".

"התרבות של הפתיחות באה לידי ביטוי גם בעבודה היום יומית עם הצוות שלי. יחד לקחנו על עצמנו משימה להעביר אותה לקהילת הלקוחות, שלשמחתי פותחת ידיים ומחבקת אותנו", הוסיפה.

לסיכום אמרה אפיק כי "בשנה האחרונה הובלנו ביחד מהפכה דיגיטלית בגופים רבים וגדולים, כגון צה"ל וארגונים ממגזרי ההיי-טק והפיננסים. אנחנו בונים יחד מהפכה ארגונית וטכנולוגית במלוא מובן המילה. אני גאה לעמוד על הבמה ולקבל את הפרס יחד עם בנק דיסקונט, שביצע פרויקט מדהים וחדשני. קהילת הקוד הפתוח עוזרת לנו להביא את קדמת הטכנולוגיה לעולם ורד-האט דואגת להעביר את זה לחברות הגדולות ולתמוך בהן לאורך הדרך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים