סיגייט פתחה מרכז חדשנות בתל אביב

החברה מחפשת חברות ישראליות בתחומי האחסון וניהול הדטה ● מדובר במרכז החדשנות השני שלה בעולם

ד"ר דייב מוזלי, מנכ"ל סיגייט. צילום: שרון אליאסי

חברת האחסון וניהול הדטה סיגייט הכריזה היום (ה') על מרכז חדשנות שפתחה בתל אביב, תחת המותג Lyve Labs, והיא מחפשת יזמים וסטארט-אפים ישראליים בתחומים אלה.

מדובר במרכז החדשנות השני של סיגייט בעולם, והוא מצטרף לזה שקיים בקולורדו. בפתיחת המרכז התל אביבי, שממוקם ברחוב הארבעה, סיגייט מעוניינת ליצור שיתופי פעולה עם חברות היי-טק ולאפשר חדשנות באמצעים פשוטים, בטוחים ויעילים לעבודה עם בסיסי נתונים וכמויות גדולות של דטה.

בנוסף לסיוע בהוכחת היתכנות, היזמים הישראליים יקבלו ייעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדטה לסיוע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים, שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, ארכיטקטורות לדוגמה, שירותי ייעול תהליכי ניהול נתונים ואף גישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה.

כמה חברות סטארט-אפ כבר הצטרפו למיזם. אחת מהן היא SeismicAI, שמפתחת פתרונות שמבקשים להזהיר מפני רעידות אדמה לפני שהן קורות. חברה אחרת, סקיוריטי האב, הוקמה על ידי מומחי אבטחת סייבר שהחלו את דרכם בצה"ל, ומציעה פלטפורמת חומרה לאבטחת סייבר, שלדבריהם היא מוקשחת ומוגנת בפני כל חבלה.

"פלטפורמה דו כיוונית ליצירה משותפת"

ד"ר דייב מוזלי, מנכ"ל סיגייט, הכריז על פתיחת המרכז היום בירושלים. הוא אמר כי "עם המספר רב ביותר בעולם של סטארט-אפים ביחס לנפש, ישראל הנה מוקד תוסס של חדשנות בתחומי הדטה".

ככלל, ציין, "ההחלטה להקים את מרכז החדשנות שלנו נובעת מההבנה שחדשנות לא יכולה להיווצר בבידוד, אלה היא תוצאה של שיתופי פעולה. מובילי החדשנות ב-Lyve Labs מחויבים לשיתוף הפעולה עם היזמים והמפתחים האחרים. בתמורה, אנחנו מציעים את 40 שנות הניסיון שלנו במחקר ובפיתוח, לתמיכה בחדשנות שעושה שימוש בדטה".

ארז באום, מנהל המרכז בתל אביב, אמר ש-"אנחנו רוצים לעזור לחברות ישראליות ובמקביל ללמוד מהן. המרכז הוא גם פלטפורמת למידה דו כיוונית וגם מרכז ליצירה משותפת. המטרה היא ללמוד מאתגרי הדטה של השותפים שלנו ויחד אתם לפתח פתרונות, כדי לעזור להם להיות תחרותיים יותר בעידן כלכלת המידע".

בין שאר הפרויקטים, המרכז ערך ניסוי של טכנולוגיית Lyve Drive Shuttle, שהושקה בכנס CES, שהתקיים בחודש שעבר בלאס וגאס, כחלק מהפתרונות הניידים לאחסון והעברת מידע של החברה – Lyve Drive Mobile Systems. הניסוי נערך בתל אביב בשיתוף UPS ובסיגייט אומרים שהוא הוכיח שהעברה פיזית של נתונים באמצעות הטכנולוגיה היא חסכונית ומהירה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים