חקירה ממשלתית נגד גוגל בעקבות התלונה של סונוס

גוגל תיאלץ להתמודד עם חקירה נוספת בידי סוכנות פדרלית. הפעם מדובר בחקירה של ועדת הסחר הבינלאומי האמריקמית שמתכוונת לפתוח בחקירה נגד גוגל והחברה האם שלה אלפאבית לאור תלונה שהוגשה בידי סונוס לגבי הפרת זכויות יוצרים במוצריה

האם העסקה תגדיל את כמות הנתונים "העצומה כבר כעת" שבידיה? גוגל

גוגל תיאלץ להתמודד עם חקירה נוספת בידי סוכנות פדרלית. הפעם מדובר בחקירה של ועדת הסחר הבינלאומי האמריקמית שמתכוונת לפתוח בחקירה נגד גוגל והחברה האם שלה אלפאבית לאור תלונה שהוגשה בידי סונוס לגבי הפרת זכויות יוצרים במוצריה.

לפי הוועדה, הכוונה היא לבדוק "נגני ובקרי מדיה מסוימים, רכיבים הקשורים אליהם וכן מוצרים המכילים אותם", תוך התייחסות לכך ש יצרנית הרמקולים ומערכות השמע טוענת, כי גוגל הפרה פטנטים שלה והשתמשה בטכנולוגיה שלה בצורה עקבית ובמודע במוצרים שפיתחה, לאחר שהשיגה גישה אליהם במסגרת שיתוף פעולה בין החברות בשנת 2013.החברה אף ביקשה להורות על צו הפסקת מכירות והורדה מן המדפים של המוצרים המפירים את הפטנטים שלה.

לפי ההודעה המלאה של הוועדה, מדובר ב"רמקולים מקושרי רשת והתקנים (לדוגמה, טלפונים ומחשבים ניידים) שיכולים לשלוט בהתקנים הללו".

"סונוס הטעתה בטענות שלה. הטכנולוגיה וההתקנים שלנו תוכננו באופן נפרד. אנחנו דוחים את הטענות שלהם לחלוטין, ואנחנו נגן על עצמנו", מסרה גוגל בעקבות הודעה הוועדה.

לפי שהנושא יתפתח לכדי חקירה מלאה צפויה גוגל לעבור שימוע במהלך החודש הקרוב, בפני שופט, שיקבע האם יש בכלל בסיס לטענות של סונוס לגבי הפרת הזכויות שלה ברמה שדורשת חקירה בהיקף מלא מטעם הוועדה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים