"גוגל היא השחקן הכי רעב בענן"

כך אמר בועז מעוז, מנהל פעילות הענן של גוגל בישראל, שדיבר בוועידת יערות הכרמל 2020 של בינת תקשורת ומחשבים, אשר נערכה לפני ימים אחדים וזו לה השנה השמינית ● באירוע השתתפו מאות מלקוחות בינת ושותפיה העסקיים

בועז מעוז, מנהל פעילות הענן של גוגל בישראל. צילום: ניב קנטור

"גוגל היא השחקן הכי רעב בשוק מחשוב הענן, ולכן יש לה תפקיד מאתגר. ככזו, תפקידנו הוא לפתוח את השוק ולדבר עם הלקוחות הארגוניים על אסטרטגיה של עבודה בסביבה מרובת עננים וענן היברידי. שתי אלו, בשילוב עם קוד פתוח – יביאו חדשנות לארגונים", כך אמר בועז מעוז, מנהל פעילות הענן של גוגל בישראל.

מעוז דיבר בוועידת יערות הכרמל 2020 של בינת תקשורת ומחשבים. הוועידה, בהפקת אנשים ומחשבים, נערכה לפני ימים אחדים בהשתתפות מאות מלקוחות בינת ושותפיה העסקיים. את הכנס, שנערך זו השנה השמינית, הנחה עיתונאי חדשות 12, דני קושמרו.

"פעילות הענן של גוגל בעולם", ציין מעוז, "נמצאת בצמיחה מואצת: החברה מכפילה את כוח המכירות שלה לתחום בעולם, ומתמקדת בארגוני אנטרפרייז". לדבריו, "אנליסטים מתחילים להכיר במובילות שלנו, אנו מדורגים 18 פעמים ברביע הקסם של חברות המחקר".

לדברי מעוז, "בבואם של ארגונים להגר לענן, אחד הדברים שהכי מטרידים אותם הוא היבט אבטחת המידע. יש לנו מנגנוני אבטחה אשר מופעלים כברירת מחדל, לרבות הצפנת הנתונים ש-רצים. יש לנו רשת סיבים עצמאית בכל רחבי העולם, אשר מחברת בין אזורי הענן השונים, והיא בלא קשר לרשת האינטרנט".

"גוגל היא חברת נתונים"

מעוז הוסף כי "אסטרטגיית הענן ההיברידי והעבודה בסביבה מרובת עננים מאפשרת לנו להציע ללקוח הארגוני חדשנות, בשל השילוב בינה לבין מה שקיים כבר אצלו".

"גוגל היא חברת נתונים", אמר מעוז, "וזה מה שהיא עושה כבר עשרים שנים. יש לנו נוכחות גבוהה בעולם הקוד הפתוח, שרוב החדשנות מגיעה משם. יש לנו יכולות לימוד מכונה ובינה מלאכותית: אנו עושים דמוקרטיזציה לבינה המלאכותית ולנגזרות שלה, ומנגישים אותן לארגונים שאין להם מדעני מידע".

הוא ציין כי "כבר שנים שארגונים מוציאים בממוצע 80% מהוצאות ה-IT שלהם על תחזוקת התשתיות. אנו רוצים לוודא כי כאשר הם עוברים לענן הם יחדלו מכך".

"אנו מביאים תרבות ארגונית עם מסורת מוכחת של חדשנות", סיכם מעוז, "יש לנו תשעה קווי מוצרים מבוססי ענן, עם יותר ממיליארד משתמשים בכל אחד מהם. הסיבה שחברנו לבינת, היא כי אנו מאמינים שהיא ה'דבק' בין התשתיות ברישוי מסורתי לבין הענן הציבורי. פרויקט לא יכול להצליח רק עם רישוי – הוא נדרש לליווי. את ההגירה לענן הציבורי שלנו – בינת יכולה לעשות. גוגל נוכחת בישראל מאז שנת 2006, יש בארץ יותר מ-1,300 עובדים לחברה. נכפיל את היקף הפעילות בענן במהלך 2020".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים