"לשנות חוויית צריכת ה-IT בעבודה – שתהיה דומה לזו שבבית"

כך המליץ אנדרו ברינדד, מנהל תפעול אזור EMEA בחברת נוטניקס, בדבריו באירוע NEXT on Tour Tel Aviv - כנס בהפקת אנשים ומחשבים שנערך אתמול (ג') במרכז הכנסים אווניו

אנדרו ברינדד, סגן נשיא ומנהל מכירות, נוטניקס. צילום: ניב קנטור

"בעבר, לפני שני עשורים, החוויה של צריכת מחשוב בעבודה הייתה טובה מהבית. בבית היה ווקמן סוני, מצלמה, מפות מנייר וטלפון טיפש. אלא שזה השתנה. נדרש לקחת את עקרונות הצריכה הצרכנית-פרטית של מחשוב, ולהגרן לסביבת ה-IT בעבודה, להגיע למצב הדומה לזה שהמכונית של טסלה, או מערכת ההפעלה של ה-i-Phone עובדות", כך אמר אנדרו ברינדד, מנהל תפעול אזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת, אפריקה), נוטניקס.

ברינדד דיבר באירוע NEXT on Tour Tel Aviv. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ג'), במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה, בהשתתפות יותר מ-800 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים. את הכנס הנחה המנטליסט שימי אטיאס.

"המנמ"ר בארגונים כיום", ציין ברינדד, "ניצב מול כמה אתגרים, ובמקביל: עליו לספק יותר שירותי IT, ולעשות זאת מהר יותר; עליו לצמצם את ההשקעות הרבות בתחזוקת התשתיות; עליו להתחבר באופן הדוק להיבטים העסקיים בארגונו; עליו לשלוט ולבקר באופן הדוק יותר את מערך ה-IT שבראשותו. הדרך לענות לחלק מהאתגרים האלה היא עבודה משולבת – גם בענן הפרטי וגם בזה הציבורי – ענן היברידי. בדרך זו המנמ"ר יענה טוב יותר על הצרכים העסקיים של הארגון".

"נוטניקס", ציין ברינדד, "מסייעת למנמ"רים לבנות ולעצב מחדש את תשתיות המחשוב שלהם. זה נעשה עם צמצום העלויות והפחתת המורכבות, באמצעות מודל דמוי ענן ובאופן מודולרי. הייחודיות שלנו היא במיקוד בתוכנה, לצד עבודה עם כלל תשתיות החומרה, בלא נעילה של הלקוח, ובהצעת חופש בחירה – עם דגש על חוויית משתמש אחודה".

"כך", אמר ברינדד, "יישמנו את היעדים הללו גם אצלנו בבית: כאשר עובד חדש מגיע לעבודה, הוא יכול לעבוד על המערכות שלנו בתוך שעתיים. אלה לא רק דיבורים: לקוח אחד שלנו שדרג המערכת שלנו ברכבת, ואחר עשה זאת במטוס. לקוח שלישי, מנהל תשתיות ה-IT בבורסת יוהנסבורג, אמר כי 'השדרוג בקליק אחד הציל את חיי המהנדסים שלי'. לקוח רביעי התלונן כי נוטניקס הסבה לו הפסדים כספיים, כי בעבר הוא נהג לערוך שדרוגים בסופי שבוע ולגבות על כך תשלום של שעות נוספות…".

"גוגל ויאהו", ציין ברינדד, "היו מתחרות בעבר על עולם החיפוש. לצוות ה-IT של יאהו העלות של הרצת הדטה סנטר עמדה על 11 דולרים לתקופה קצובה, ואילו לצוות של גוגל – דולר אחד. הנתון התפעולי הזה משקף את ההצלחה של גוגל. לקחנו את התפישה הזו לארגונים: מה שחמישה אנשי תשתיות עושים בארגון בלא נוטניקס, אצל הלקוחות שלנו עושים זאת 1-2 אנשים". הוא ציין כי "ישנן עלויות חבויות בעת שימוש בענן ציבורי. זה דומה לחברות טיסה לואו קוסט, שלאחר שאתה רוכש כרטיס, 'נזכרים' לגבות ממך תשלומים נוספים על מושב לילדים, קפה ומזוודה. לא ירחק היום שבו יגבו כסף גם על נייר הטואלט…".

"המשימה שלנו", סיכם ברינדד, "היא להפוך את התשתיות לבלתי נראות, עם פלטפורמה הניתנת לצריכת השירותים שלה בקלות, עם פישוט המורכבות, עם יכולת להוסיף לה עוד רכיבים ועם קיבולת בלתי נגמרת. אנו עושים זאת עם יכולת בחירה של חומרות והייפרווייזור, עם מעבר בין חצר הבית והעננים – וגם בין העננים השונים, עם ניהול מבוסס בינה מלאכותית – ועם מעטפת אבטחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים